رسته‌ها
قوم من: تاریخ بنی اسرائیل
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 16 رای
قوم من، حماسه ای است رزمی با شکوه و کاملاً تکان دهنده از زندگانی و گذشته قومی کوچک که با دیگر ملتهای جهان تفاوت کلی داشته و در مقام مقایسه بی نظیر و یکتا است چون سرگذشت این ملت ظاهراً کوچک تاثیرات شگرفی در اوضاع و احوال ادیان و ملل روی زمین باقی گذاشته و نفوذ معنوی آن در اعماق روح و ریشه معتقدات مردم رسوخ کرده و همه را تحت تاثیر خود قرار داده است.
در این کتاب داستان ابراهیم و وعده ای که خدا باو میدهد - دریافت احکام دهگانه بوسیله موسی - پیشگوئیهای پیامبران بنی اسرائیل - انقراض دولت اسرائیل بدست یغماگران و سپاهیان دولت روم و چگونگی اسارت بنی اسرائیل و متفرق شدن ایشان در تمام کشورهای روی زمین، پیشرفت علم و معرفت به عالیترین درجات در بین افراد این ملت و بالاخره شداید و عذابهائیکه این قوم ستمدیده بدست دولت نازی و مامورین بیرحم آشو ویتز Auschwitz متحمل شده است را به بهترین نحو ممکن پیش روی خود زنده و آشکار خواهید دید. در جریان شرحی که در داخل صفحات این کتاب آمده خواننده با تمدنهای مختلف و متفاوت از قبیل تمدن کنعانیها - آشوریها - رومیها - مسیحیها - اعراب و ملل اروپایی و امریکائی تا شروع دولت مستقل اسرائیل که امروز برای یهود در دنیا مرکز ومامن نسبتاً مطمئنی است روبرو خواهید شد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
744
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1402/09/23
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قوم من: تاریخ بنی اسرائیل

تعداد دیدگاه‌ها:
19
با سلام و درود فراوان به عوامل سایت محترم کتابناک و خوانندگان گرامی سایت . به نظر حقیر موضوع پیشرفته بودن اسرائیل و یا این که اسرائیل کشور دموکراسی است , تماما حرف های غیر واقعی و غیر قابل قبول است . چه پیشرفتی وجود دارد وقتی که آن ها تنها در سایه کمک های بسیار نظامی و مالی آمریکا و کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر و آزادی ٬ می توانند خود را در آنجا سر پا نگه دارند و این کمک ها نقش مهمی در ادامه حیات و بقای اسرائیل در این منطقه مهم از قاره آسیا دارد .هیچ وقت ندیدیم این رژیم حتی به مدتی کوتاه اصطلاحا سر جایش بنشیند و از اقدامات خرابکارانه و نقض آشکار و مداوم حقوق بشر و شهرک سازی حتی در جاهایی که طبق قطعنامه های ۲۴۲ و ۳۳۸ شورای امنیت مناطق اشغالی است وباید آن ها را تخلیه کند و تخریب خانه ها و زمین های کشاورزی و مصادره منابع آبی به نفع خود و حملات هوایی به کشورهای منطقه و اقدامات آشکار تروریستی در غرب آسیا و سایر نقاط جهان و یهودی سازی سرزمین فلسطین و برافروختن جنگ و درگیری و جنایات و اقدامات ضدبشری مانند آنچه در دو ماه و نیم اخیر در غزه روی داده است ٬ دست بردارد و این ها که نوشتم تنها نمونه ای از کارهای غیر انسانی این حکومت در ۷۵ سال اخیر است . این ها با این کارهای غیر قابل توجیه آبروی دین یهود را نیز در عالم زیر سوال می برند . می دانید چرا چون سایر انسان ها و غیر یهود را نه انسان بلکه موجوداتی شبیه به حیوانات به حساب می آورند که تنها وظیفه آن ها خدمت به یهودیان است و به نظر این یهودی های افراطی هر بلایی هم سر این حیوانات بیاید حقشان است . می بینید که تفکر یهود افراطی و به عبارت بهتر و صحیح تر صهیونیسم چه تفکر و مسلک خطرناکی برای کل بشریت است . متأسفانه صهیونیسم بین الملل دارای نفوذ بسیار در کشور آمریکا و نیز کشورهای اصلی اروپایی و کانادا و استرالیا و حتی کشورهای دیگری مانند آرژانتین و بسیار نقاط دیگر است و از طریق ثروت زیادی که در اختیار دارند و نیز قدرت سیاسی در کشورهای غربی که به آنها وابسته است ٬ خرابکاری های خود را نه تنها در فلسطین بلکه در سایر کشورهای جهان به پیش می برند و این روند تأسف بار همچنان ادامه دارد . من کاربران و خوانندگان گرامی سایت را به خواندن ترجمه فارسی کتاب « پروتکل های یهود » که در قرن گذشته میلادی به وسیله جمعی از خاخامهای تندروی یهودی نوشته شده است ٬ دعوت می نمایم تا بتوانند این اندیشه و تفکر خطرناک و نژادپرستی صهیونیسم را بهتر بشناسند و به عمق حقایق بیشتر پی ببرند . انشاءالله خداوند متعال ما و سایر افراد انسانی را از شر آن ها حفظ فرماید .آمین یا رب العالمین‌ . در پایان برای شما سعادت و سلامت و بهروزی را از خداوند متعال آرزو می نمایم . شب و روزتان خوش ...‌ . ۲۸ آذر ۱۴۰۲
بیانیه دادی 😅 تا به حال با خودت فکر کردی چرا تمام دنیا اسرائیل رو به رسمیت میشناسن ولی چند کشور مذهبی و توسعه نیافته تنها اسرائیل را انکار میکنند ، به خاطر اینکه شش کشور عربی در یک قمار بزرگ سر نابودی اسرائیل مناطق فلسطینی رو باختن رفت پی کارش ، و در واقع اسرائیل کرانه باختری رود اردن و صحرای سینا رو که تصاحب کرده بود به شرط آزار نرساندن فلسطینی ها به مردم اسرائیل به اردن و مصر داده و تحت قیومت این دو کشور است و نه فلسطینی ها و در واقع کشوری به نام فلسطین وجود ندارد....
نظر مردم جهان درباره اسرائیل در قطع نامه ها و رأی گیری های شورای امنیت سازمان ملل نمود یافته است و علت دوام این رژیم هم از تعداد « وتو »ی حامی اصلی آن آشکار است .
عهد عتیق ، کتاب میکاه ، باب سوم ، آیه 9 : « این را بشنوید ای سران خانمان‌های یعقوب و رئیسان خاندان‌های اسرائیل، (شما که) از عدل نفرت دارید و هر تساوی را منحرف می‌سازید، (شما که) صهیون را با خون و اورشلیم را با خطا بنا کرده‌اید» .
با هیچ تعریفی « شوونیست » نیستم ؛ حتا « ناسیونالیست » ( به معنای اصالت تبار و دودمان ) هم به شمار نمی روم ؛ اما نمی توانم بپذیرم که » دولت مستقل اسرائیل ... امروز برای یهود در دنیا مرکز و مأمن نسبتاً مطمئنی است » ، نه به این دلیل که اکثر یهودیان ترجیح می دهند در کشورهای دیگر ( ایالات متحده ، فرانسه ، کانادا ، آرژانتین .... ) زندگی کنند ، بل که به این دلیل : کشوری با جمعیت شش هفت میلیونی با صدها میلیون همسایه که ایجاد آن به اینان تحمیل شده ، نظامیگری از ارکان آن است ، متکی به حمایت نظامی و مالی کشور دیگر است .... ؛ هر چه باشد ، نه گواه استقلال است ، نه مأمن . ناگفته نماند که در فهم « هویت یهودی » هم مشکل دارم : اینان بر پایه منظومه اعتقادی ـ رفتاری مشخص می شوند یا تبار و خویشاوندی ؟ تبار واقعی ( که با آزمون ژنتیک قابل تشخیص است ) یا تبار مورد ادعا ؟
شاید شوونیست نباشید ولی مطمئنا یک بیسواد به تمام عیار هستید ، این کتابها هم برای مطالعه افرادی همانند شما و شوونیست ها نگاشته شده ، دوست عزیز شما هنوز نمی دانید که دولت اسرائیل بزرگترین دموکراسی در آسیاست و کشور اسرائیل بر مبنای دموکراسی اداره می شود نه بر مبنای تبار و نژاد.
متاسفانه چون مردم در ایران تحت هجمه و اخبار کذب ضد یهودی هستند گمان میکنند که کشور اسرائیل هم مانند کشور ایران به صورت مذهبی اداره می شود....
به امید مطالعه بیشتر....
اسرائیل بزرگترین دموکراسی در آسیا؟؟!!
اگر مرحوم کریم شیره ای در قید حیات می بود، شما را به یک شیشکی مهمان می کرد.
1 ـ اگر « عیارسنج سواد » خود را تبیین کنید ، خدمت شایانی به بشریت می کنید . گویا آن قدر دقیق است که با « اطمینان » می شود عیار سواد دیگران را سنجید . 2 ـ « بزرگترین دمکراسی در آسیا » را در مورد هند به کار می برند . به هر رو ، نوع دمکراسی اسرائیل ( پارلمانی مبتنی بر تناسب آرای احزاب ) پاشنه آشیل این نظام است ، امری در زمان غلبه گفتمان چپ ( جبهه حزبی کارگر ) و غلبه راست های لائیک و در زمینه برجستگی تضاد خارجی ، چندان بارز نبود . 3 ـ فکر می کنم اگر بریتانیا می خواست به یهودیان کمک کند ، بخشی از استرالیا یا کانادا را به آنان می داد و یهودیان را آماج کینه و نفرت فزاینده نمی کرد . به هر رو ، اکنون یهودیان باید موضع خود را با سبعیت و درندگی اسرائیل و دورنمای بقای آن مشخص کنند چون بیش از پیش در مظان این اتهامند که « مظلومیت » مورد ادعای آنان در مصر و ایران و اسپانیا و روسیه و آلمان ... ممکن است نتیجه آموزه ها و کنش آنان باشد .
حرفهایی که ارزش پاسخگویی ندارد ، هند در حرف بزرگترین دموکراسی در منطقه است که به خاطر قربانی کردن یک گاو به مسلمانان حمله می شود ، حالا گیرم دومین دموکراسی یا حالا دهمین دموکراسی چه تفاوتی دارد ، اکثر کشورهای اطراف اسرائیل به نوعی دشمن خؤنی اسرائیل هستند و به نظر من بخواهند به اسراییل دست پیدا کنند صغیر و کبیر را سر میبرند سیاست دفاعی کشور اسراییل بسیار هم خوب است. با وجود کشور پیشرفته ای مثل اسرائیل ،اکثریت کشورهای دنیا نیز اقتصاد و کشوری تؤسعه یافته را به کشوری جنگزده مانند یمن و سوریه و سومالی که در دست اسلامگریان است ترجیح میدهند....
اگر « اکثر کشورهای اطراف اسرائیل به نوعی دشمن خونی اسرائیل هستند و به نظر من بخواهند به اسراییل دست پیدا کنند صغیر و کبیر را سر میبرند » ؛ به ویژه با توجه به چند برابر بودن جمعیت کشورهای اطراف ، نا امن بودن اسرائیل برای یهودیان تأیید می شود .
«... هنوز نمی دانید که دولت اسرائیل بزرگترین دموکراسی در آسیاست و کشور اسرائیل بر مبنای دموکراسی اداره می شود نه بر مبنای تبار و نژاد.»
اگر تعبیر شما از دمکراسی داشتن پارلمان و انتخابات و امثالهم باشد که همان ایران آخوندی هم می‌تواند مظهر دمکراسی مورد نظر شما باشد!
ضمنا، «کشور اسرائیل» دقیقا بر مبنای هویت یهودی اداره می‌شود. با کتمان نمی‌توان امری دروغ را به حقیقت تبدیل کرد. نگاهی به مناسبات قدرت، نقش احزاب مسلط، چشم پوشیدن اکثریت مردم «دمکرات» اسرائیلی بر خشونت‌های فزاینده‌ی گروه‌های تندرو و بنیادگرای صهیونیستی و ... واقعیت را توصیف می‌کنند.
دولت اسرائیل مثل ایران نیست که ده تا آقا بالا سر داشته باشه اینو نمیدونید ؟ کشور اسرائیل بر مبنای دموکراسی اداره می شود و در آن نمایندگان عرب اسرائیلی حضور دارند که بسیار هم طرفداری از فلسطینی ها میکنند ، حکومت های نژادی از حدود هشتاد سال پیش و بعد از سقوط هیتلر دیگر در دنیا وجود ندارد....
امید است که با مطالعه این کتاب به خودبرتربینی و دماگوژ بودن طایفه‌ای از بنی اسرائیل به نام یهود که با دژخیمی‌ و حیله گری و تحریف‌های خود چگونه یک دین را تبدیل به ایدئولوژی نژادی کردن پی ببرید.
یه ساعته دارم روزه میخونم باز شوونیست ها نظر دادن...
همین که «روضه» را «روزه» می نویسید، گویای سطح اطلاعات و دانش جنابعالی می باشد.
اینکه تایپ در لحظه اشتباه شده که دلیلی بر این نیست که تو درست میگی 😅
گویا آیین نگارش و جمله بندی را هم بلد نیستید.
امید است شوونیست های ایران با مطالعه این کتاب دست از سر کچل یهود بردارن....
« امید است شوونیست های ایران با مطالعه این کتاب دست از سر کچل یهود بردارن.... »
کتابی مملو از روایت‌هایی نیمه‌افسانه و نیمه‌ایدئولوژیک ... ولی چه ارتباطی با «شوونیسم» دارد؟ و البته مشکل با «سر کچل یهود» نیست ولی دستان خونین جنایتکار ایدئولوژیکی صهیونیستی را با هزار داستان و خیالبافی نمی‌توان شست. امید که ما را به «حماس» و غیره حواله ندهید چون خود بهتر می‌دانید که اینان نیز آفریده‌ی سازمان اطلاعات همان «مرکز و مامن نسبتا مطمئن» شماست و کلی اسناد دست اول در اینترنت شاهدی بر این ادعا، شاید بتوان این معادله‌ی هیچ مجهولی را به نوعی با طالبان آفریده‌ی سیای آمریکا مقایسه کرد. به هر رو، در همین کتابناک هم می‌توان کتاب‌های دیگری یافت که شما نه ولی دیگران را می‌تواند به نکاتی متفاوت ولی صحیح‌تر رهنمون سازد.
قوم من: تاریخ بنی اسرائیل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک