رسته‌ها

پادیاوند: پژوهشنامه یهود ایران - جلد ۲

پادیاوند: پژوهشنامه یهود ایران - جلد ۲
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
با سرمایه و همت بنیاد جامعه دانشوران

از پیشگفتار:
سال گذشته جلد یکم "پادیاوند: پژوهشنامه یهود ایران" در همایشی با شرکت اساتید دانشگاهها، فرهنگیان و جمع کثیری از علاقمندان به تاریخ و فرهنگ یهود ایران در لس آنجلس معرفی شد نقد و بررسی محتویات پادیاوند در این همایش مورد توجه واقع گردید. متعاقباً همایشهای مشابهی در شیکاگو، نیویورک و لندن با حضور سردبیر پادیاوند و نمایندگان بنیاد دانشوران تشکیل و هدف از انتشار این پژوهشنامه برای حاضرین تشریح گردید.
جلد یکم پادیاوند توسط انتشارات مزدا در سطحی گسترده در کشورهای مختلف و دانشگاهها و مراجع علمی توزیع گردیده و مورد استقبال محققین، پژوهشگران و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ یهودیان ایران قرار گرفت. نقدی چند در باره پادیاوند تا کنون در چند نشریه و مجمع علمی انتشار یافته است.
جلد حاضر حاوی مجموعه مقالاتی است که سردبیر پادیاوند در باره آنها در مقدمه خود اشاره کرده است. نوشتارها برخی نتیجه تحقیق سردبیر و سایر اساتید و پاره ای به منظور آماده ساختن زمینه پژوهشهای بعدی تهیه شده است. بخش اخیر عموماً بررسی و چاپ اسناد در تاریخ فرهنگ و جامعه شناسی پهرد ایران است. در جلد دوم توجه بیشتری به دوره های معاصر شده است. علیرغم مشکلات فنی مختلف حجم بخش انگلیسی افزایش قابل توجهی یافته است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
716
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1402/10/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پادیاوند: پژوهشنامه یهود ایران - جلد ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پادیاوند: پژوهشنامه یهود ایران - جلد ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک