رسته‌ها
چوپان دروغگو
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 31 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 31 رای
روزی چوپانی که از گوسفندانش مراقبت می کرد، با خودش گفت: "آخ خدا، من کسل و پکرم. از صبح تا شام یکه و تنها گوسفندها را می پایم و از این کار خسته شده ام. ای کاش اتفاق جالبی بیفتند"...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
14
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mehdi57
mehdi57
1389/10/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چوپان دروغگو

تعداد دیدگاه‌ها:
16
[quote='alishaf']بعضی فکر می کنن دارن جملات پر مغز میگن و به اشخاصی کنایه میزنن ولی باید " از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم بروید جو ز جو " رو هم بدونن[/quote]
بعضیها هم نمیدونم چرا این وسط دارن شبه تهدید می کنن.
شاید هم بخشی از اون پروفایلهای زنجیره ای متصل بهم باشن.
بعضی فکر می کنن دارن جملات پر مغز میگن و به اشخاصی کنایه میزنن ولی باید " از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم بروید جو ز جو " رو هم بدونن
[quote='Khwanirath']اینطور اگر قرار باشد هر شهروند عادی بابت هر نظر شخصی ناصحیحی که در طول زندگی اش داشته مواخذه شود که سنگ روی سنگ بند نمی شود. شما ذیل هیچ کتابی تا آخر عمر نظر نده، چون یک زمانی فلان نظر نادرست را در فلان زمینه داشته ای. با این خط کش اگر قرار باشد خلق الله سانتر زده شوند، همه باید دهانشان را تا ابد ببندند. چون بعید است لااقل یکبار در طول زندگی در زمینه ای تحلیل اشتباهی نداشته باشند.[/quote]
به نظرم تشخیص تفاوت بین اظهارنظر شخصی و روشی که این بوقچی های شیاطین در پیش می گیرند، چندان کار سختی نیست جناب.
همین الان تشریف ببر به صفحه کتاب چرا مردم از آمریکا متنفرند و ببین که چوپانک دروغگو دوباره پرچم توهین و افترا و وقاحت را بلند کرده و بعوض عذرخواهی و شرمساری از اشاعه دروغهای اربابانش، طلبکار هم هست!
با سه تا پروفایل دیگر هم لاطائلات خودش را لایک کرده. این است فرق بین دوغ و دوشاب وگرنه هرکسی در زندگیش بارها و بارها مرتکب عمل یا اظهارنظر اشتباه می شود.
[quote='noche_ezraeel']نقل قول از NASERISHAHROKH:
می خواستم از سپر بلوط سراغت رو بگیرم؛ ولی گفتم چه کاریه؟ ممکنه اصلاً هر دو جناب یکی باشن و من بشم سنگ روی یخ!!
.....
خیلی به سپر بلوط سلام برسون.
به هوش و فراست شما تبریک میگم و حرف شما رو تکمیل میکنم درباره این آقا حامد(!!) :
سپر بلوط = گاندلف = جان اسنو = hamedlordofchaos = hamed opeth و احتمالا saturn313 اکانت دیگه اش باشه که برای فحاشی استفاده میکنه و عقده های کلاس سعید طوسی رو اینجا خالی میکنه !![/quote]
کوچولو فکر کنم انقدر بیکاری تمام کاربرهای اینجا حفظی:))
بنده چندین پیام داشتم از اینکه من سپر بلوط هستم:))
هر کی از رضا پهلوی بدش بیاد و از خاندان پهلوی حتما این بنده خدا سپر بلوط هست:)) آقای سپر بلوط با همین فرمون برو جلو
در کل مهم نیستی
وقتی طرفدار سیستمی باشی که روزنامه نگاری مثل کریم پور شیرازی را در زندان به اتش کشیدند همچین عقایدی عجیب نیست جدیدا دچار توهم هم شده اند همه را یکی میپندارند.
اینطور اگر قرار باشد هر شهروند عادی بابت هر نظر شخصی ناصحیحی که در طول زندگی اش داشته مواخذه شود که سنگ روی سنگ بند نمی شود. شما ذیل هیچ کتابی تا آخر عمر نظر نده، چون یک زمانی فلان نظر نادرست را در فلان زمینه داشته ای. با این خط کش اگر قرار باشد خلق الله سانتر زده شوند، همه باید دهانشان را تا ابد ببندند. چون بعید است لااقل یکبار در طول زندگی در زمینه ای تحلیل اشتباهی نداشته باشند.
[quote='NASERISHAHROKH']
می خواستم از سپر بلوط سراغت رو بگیرم؛ ولی گفتم چه کاریه؟ ممکنه اصلاً هر دو جناب یکی باشن و من بشم سنگ روی یخ!!
.....
خیلی به سپر بلوط سلام برسون.[/quote]
به هوش و فراست شما تبریک میگم و حرف شما رو تکمیل میکنم درباره این آقا حامد(!!) :
سپر بلوط = گاندلف = جان اسنو = hamedlordofchaos = hamed opeth و احتمالا saturn313 اکانت دیگه اش باشه که برای فحاشی استفاده میکنه و عقده های کلاس سعید طوسی رو اینجا خالی میکنه !!
[quote='جان اسنو']انگار از زمان قدیم چوپانها به دروغگویی متهم بوده اند نه کشاورزها و ... در هر داستانی مفاهیم بزرگی نهفته است.[/quote]
به به... ببین کی اینجاست!
چطوری ستوان دوم غیرتقلبی پدافند هوایی؟ هنوز طنین نظریات عالمانه ات زیر کتاب چرا مردم از آمریکا متنفرند؟ تو گوشمونه: «این که پدافند هوایی اشتباه بکند هم تقریبا محال است چون هر خری پشت سیستمهای پدافند نمیشونند»
داشتیم نگرانت می شدیم استاد علامه دهر. البته اینکه طی دوران غیبت صغری پای هر سرفه یا عطسه سپر بلوط توی کتابناک لایک می زدی، تاحدودی رفع نگرانی می کرد!
می خواستم از سپر بلوط سراغت رو بگیرم؛ ولی گفتم چه کاریه؟ ممکنه اصلاً هر دو جناب یکی باشن و من بشم سنگ روی یخ!!
ولی الحق والانصاف به موقع شناسی و فهمت تبریک می گم. بهترین کتاب ممکن رو برای ظهور مجدد و شروع افاضاتت انتخاب کردی: چوپان دروغگو!!!
خیلی به سپر بلوط سلام برسون.
انگار از زمان قدیم چوپانها به دروغگویی متهم بوده اند نه کشاورزها و ... در هر داستانی مفاهیم بزرگی نهفته است.
البته میشه پیام داستان رو از جنبه دیگری هم بررسی کرد...
کتاب بما یاد میده وقتی دروغ میگید یکاری کنید که گند کار در نیاد و مردم نفهمن تا اگه مثلا 11 بارم این کار رو کردید بار 12ام هم مردم بهتون اعتماد کنن! (اعداد فرضی اند)
خلاصه اینکه با مهارت دروغ بگید و بعدشم نایستید مثل چی بخندید بلکه تا می تونید با سر و صدا قضیه رو بزرگتر/بی اهمیت تر جلوه بدید و دروغتون رو واقعی تر!
چوپان دروغگو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک