رسته‌ها
ماه و شش پشیز
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 50 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 50 رای
355 صفحه

✔️ ماه و شش پشیز " داستان نوع بشر است . حکایت انسان هایی است که خودشان و هدفشان را شناخته اند و راه دستیابی به آرزوهایشان را انتخاب کرده اند . انسان هایی که مثل پیچی مربع شکل در دایره زندگی هستند و با این حال آن طور که می خواهند زندگی می کنند و هیچ کدام از ناسازگاری های روزگار مانع از لذت بردن آن ها از زندگی نمی شود چراکه عصاره حقیقی زندگی را کشف کرده اند .
این رمان که از جمله آثار معروف نویسنده به شمار می آید، بر اساس زندگی "پل گوگن" نقاش فرانسوی نوشته شده است. او در این کتاب سرگذشت مردی را به تصویر میکشد که تا میان سالی دارای زندگی عادی و آرام و معمولی بوده چونان همه مردم عادی دیگر و دارای زن و فرزند اما در تحولی ناگهانی شوق نقاشی به جانش می افتد و دست از زن و فرزند و زندگی میشوید و تمامی توش و توان خود را وقف هنر میکند ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
179
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
siavash1350
siavash1350
1390/02/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ماه و شش پشیز

تعداد دیدگاه‌ها:
10
داستان زندگی نقاش معروفpaul gauguin . میتونید برید رو اینترنت و نقاشیاشو ببینید.کتاب خوبیه .نمیدونم چرا سامرست موام اسم نویسنده رو عوض کرده بود
من خیلی دنبال این کتاب بودم. تو کتابفروشی ها پیدا نکردم و متاسفانه هم اینجا امکان دانلود نداره!
ااین رمان هم مثل لبه تیغ از همین نویسنده بسیار جالب است. در هر دو کتاب پرسوناژ اصلی داستان روح حستجو گری است که ماندن و رکود را تاب نمی آورد و گویی پیوسته در صدد یافتن افق های جدیدی در زندگی است. بخاطر آپلود این کتاب سپاسگزارم.
یکی از محبوبترین کتابهایی که دوستشان دارم.پیشنهاد میکنم اگر از این کتاب خوشتان آمده حتماً لبه تیغ و پایبندی های انسانی را هم از این نویسنده بخوانید.
کتاب بسیار زیباییست. توصیه می کنم حتما بخونیدش. این کتاب شرح زندگی "گوگن" نقاش معروف فرانسوی است. با خواندن این کتاب حس عجیبی به انسان دست می دهد که قابل وصف نیست. کتاب را سالها پیش خوانده بودم. امیدوارم این نسخه الکترونیکی ، نسخه کامل و بدون جرح و تعدیل باشه. مرسی بابت آپلود این کتاب. 8-)
فوق العاده ... 8-)
یکی ازمعدود کتاباییه که لذت خوندنش ، هنوز تو خاطرم مونده ...:x :x :x ( چیزیم که خیلی جذبم کرد ، معلق بودنم بین 2 احساس کاملا متفاوت بود !!! ;-) )
ممنون سیاوش 1350 :-)
ماه و شش پشیز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک