رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
حیوان خواری
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
از متن کتاب:
بچه که بودم بیشتر آخر هفته ها به خانه مادربزرگم می رفتم. جمعه شبها وقتی وارد خانه اش می شدم مرا بلند میکرد و محکم در آغوش گرمش می فشرد. و یکشنبه عصرها هم که میخواستم به خانه برگردم دوباره مرا بلند میکرد. سال ها بعد فهمیدم با این کار مرا وزن میکرده است.
مادربزرگ پابرهنه از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده بود، بین زباله های مردم دنبال خوراکی گشته بود؛ سیب زمینی گندیده، تکه های دور ریخته شده ی گوشت، پوست مواد غذایی و تکه هایی که به استخوانها و هسته ها چسبیده بود. برای همین آن قدر که برایش مهم بود من کوپنهای غذا را از جای درستشان ببرم، برایش مهم نبود که موقع نقاشی و رنگ آمیزی از خط بیرون بزنم. در بوفه ی هتلها هم وضع همین طور بود: زمانی که ما مشغول خوردن صبحانه بودیم، مادربزرگ پشت هم ساندویچ درست میکرد و در دستمال می پیچید و برای ناهار در کیفش می گذاشت. مادربزرگ بود که یادم داد با چای کیسه ای می شود بیشتر از یک چای درست کرد، و اینکه همه جای سیب خوردنی است. مسئله اش پول نبود خیلی از آن کوپنهایی که بریدم، هرگز برای خرید استفاده نشدند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/03/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حیوان خواری

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
حیوان خواری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک