رسته‌ها
قرآن فهمی
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 5 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 5 رای
کتاب قرآن فهمی اولین کتابی است که روش تلاوت حقه قرآن را برای عموم انسانها ، که از قرآن گرفته شده ، مطرح و شرح و آموزش می دهم. بنابر آیات قرآن هر انسانی می تواند بدون علم و تقوا متذکر و متدبّر در قرآن گردد، و امّا قرانهاست حتی مسلمانان متذکر و متدبّر قرآن نگشتند،و نگارنده پس ۱۸ سال تفحص و تحقیق در آیات قرآن روشی که خداوند در قرآن تعبیه فرمود را یافته و در کتب و مقالات خود شرح و آموزش داده است
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
220
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
kanonmobin13
kanonmobin13
1402/01/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قرآن فهمی

تعداد دیدگاه‌ها:
11
تمام افرادی که خود را پیامبر و برگزیده خدا نامیدند، همه ادعا کردند که هدف رسالتشان گسترش برادری، انسان گرایی، صلح و دوستی‌ بین افراد بشر و رستگاری آنها و نیز ایجاد همبودگاهی بهتر و آسوده تر برای بشریت بوده است. ولی‌ از آغاز تاریخ پیدایش دین و مذهب در دنیا تاکنون، هیچ دیدمانی در جهان ما بیش از دین و مذهب، سبب برادرکشی و خونریزی بین افراد بشر نشده و بین همه ادیان ابراهیمی هیچ دینی بیش از اسلام، فرنود فتنه، آدمکشی و خونریزی نشده است. تازش تازی ها به سرزمین ایران در حدود 1400 سال پیش و تحمیل اسلام، دین بیابانی و خرافاتی آنها به مردم ایران زمین، آنچنان خفقان ژرف و ریشه داری در فرهنگ کشور ما نهادینه کرده است که نویسندگان و اندیشمندانی که در یکهزار و چهارصد سال پیش به این سو، مغز پویایشان با دانش و آگاهی و دست های پربارشان با هنر خامه زنی موهبت یافته بود از گفتارهای مشهوری که می گویند «گذشته چراغ راه آینده است» غافل ماندند و نه تنها حقایق رویدادهای تاریخی اسلام را از مردم ما پنهان نگاه داشتند، بلکه حتی آنها را دگردیس کردند و در راه خرافه پراکنی اسلامی بکار بردند.
به دوستان کتاب از بادیه نشینی تا امپراطوری دکتر مسعود انصاری رو پیشنهاد میکنم.
جدا از ادعاهای از روی حب و بغض و غیر مستند و به کارگیری واژگان بی معنای دساتیری آیا واقعا اسلام از آیینی که در دوره ساسانی در این کشور جاری بود خرافی تر بوده؟
صد البته که بله هم خرافی تر و هم مرتجع تر و واپسگراتر مستندات تاریخی بسیار در این خصوص موجوده
کلی گویی که فایده نداره میشه با یک مطالعه تطبیقی نه چندان سطح بالا حداقل در موارد مشخص و محدود این رو تا حدی نشون داد و اشاراتی به این موارد مستند کرد
موارد بسیار در این خصوص همونطور که در بالا هم اشاره شد به کتب دکتر انصاری مراجعه کنید ، از جمله : نگاهی نو به اسلام ، الله و اکبر ، از بادیه نشینی تا امپراطوری
جواب کلیه شبهاتتون مستند در داخلشون آورده شده
و من الله التوفیق
میشه به مورخان معتبر مراجعه کرد و نه افرادی که علاوه بر صراحت در مغرض بودن تحریف گر هم هستند
گویی جنگ جهانی اول و دوم را دینداران و مذهبیون راه انداختند . انگار جنگ ویتنام و بمباران هیروشیما کار دینداران بوده . اصلا افرادی چون لنین و هیتلر و مائو دلیل مذهبی برای جنایت هایشان داشتند . حتما چنگیز و اسکندر مقدونی ( که خودش را پسر خدا معرفی میکرد و پیرو مذهبی نبود) در راه خدا جنگیده اند ؟
در ضمن شما گفتید اسلام بیشترین کشتار را داشته . بهتر است به تاریخ جنگ های صلیبی و فتح اسپانیا و .... بنگرید و به جنایات مسیحیان که خود غربی ها به آن اعتراف داشتند و جوانمردی و اخلاق مداری صلاح الدین ایوبی بنگرید .
در زمان حمله اعراب به ایران نیز دو طیف مادی گرا و اسلامگرا بودند که طیف مادیگرا و غنیمت گرا تعدادشان بیشتر بود. این عده به دختر پیامبر اسلام و نوه اش هم رحم نکردند اگر در رفتار با ایرانیان رئوفت نشان میدادند عجیب بود.
مثل اینکه از قرآن و روش زندگی ائمه(ع)و روایاتی از آنها به دست ما رسیده را مطالعه نکردی و فکر میکنی خونریزی ها علتش اسلام بوده؛اگر خونریزی و کشتاری هم اتفاق افتاده مشکل از خود اسلام نبوده بلکه از دین داری مردم بوده که سبب اینکار ها شده است.
تفتیش و تحمیل عقاید عرب ها بر مردم ایران هیچ سند تاریخی ندارد؛برعکس این اسناد تاریخی گویای این هستند که نه تنها مسلمانان شروع کننده جنگ نبودند بلکه بعد از ورود اعراب به ایران زحمت خاصی به خود نداده و اغلب شهر ها یکی پس از دیگری دروازه های شهر خود را به سوی بیابانی ها گشودند.حتی اسنادی وجود دارد که بعد از گذشت مدت ها شهرهایی وجود داشته که اغلب مردمشون به اسلام نگرویده بودند و هنوز زرتشتی بودند؛همه اینها نشان از این است که هیچ تحمیلی صورت نگرفته علاوه بر این آتش سوزی هم رخ نداده چون اصلا کتابخانه ای هم نبوده که سوزانده بشود.
کاش حقایق ایران باستان بیشتر از این ها روشن بشود که تا مردم فکر نکنن میان هویت دینی و ملی جدایی وجود دارد و اسلام نابود کننده تمدن ایران بوده است؛بلکه این اسلام بود که با ورودش مردم مظلوم ایران را از شاهان ساسانی که اغلبشون ستمگر بودند نجات داد و راه پیشرفت را به سوی ایرانی ها گشود.
به همه ایرانیان ( چه ایرانیان درون مرزهای کنونی و چه ایرانیان گستره ایران بزرگ ) پیشنهاد می کنم که قرآن را ، به فارسی ( و نه به عربی که در نمی یابیم ) بخوانید . با خواندن آن به فارسی ، بسیاری چیزها را که نمی دانستید ، در خواهید یافت.
اتفاقا مشکلش در ترجمه های فارسیه. خیلی اشتباه و نقص هست در ترجمه ها و باعث شده افرادی که اهل پژوهش نیستن به خطا بیفتن و بعضی افتراها به قرآن وارد کنن. ترجمه فولادوند و یا اپلکیشن قرآن حکیم عبدالعلی بازرگان مناسبن.جواب همه اشتباه های منکران و منتقدان رو داده
شما خودتان می نویسید و خودتان هم نوشته خود را پسند می کنید ! شگفتا !
PDF
۴,۳۳ مگابایت
۱۵۰۰۰ تومان
قرآن فهمی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک