رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ارکستر زنان آشویتس
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
‏‫ای‍ن‌ ک‍ت‍اب فیلم‌‌نامه‌ای است که ب‍ر اساس خ‍اطرات‌ ف‍ان‍ی‍ا ف‍ن‍ه‌ل‍ون‌ ت‍ن‍ظی‍م‌ ش‍ده‌ اس‍ت‌.‬
کتاب فوق که با اسم نواختن برای زنده ماندن؛ نوشته شده است؛ داستان فانیا فنه‌لون هنرمند موسیقی‌دان را در بازداشتگاه آشویتس به تصویر می کشد که برای دژخیمان‌ ارکستری ترتیب می‌دهد؛ با این تصور که‌ آنان مرگ اعضای ارکستر را به تعویق‌ خواهند انداخت و یا از خون آنان‌ درمی‌گذرند. اما در واقع موسیقی دلنشین‌ او تنها همراهی‌کننده کمک به کشتار بیشتر این دژخیمان است.
آرتور میلر این داستان را با توانایی خاص خود در فضا سازی و شخصیت سازی روایت کرده است و می توات در همه دیالوگ ها و حالات رفتاری فانیا و سایر نوازندگان تمامی احساسات را درک کرد. خشونت بی حد و حصر در کنار این گروه موسیقی خود را تشدید می کند و بیشتر و بزرگتر جلوه می کند. تمامی شخصیت های نازی که مسئول این ارکستر هستند چهره و نمایی کاملا خشک و بی روح دارند و لذت بردن آنها از موسیقی کاملا بی معنی و مسخره جلوه میکند. در سویی دیگر تمامی این ارکستر برای زندگی می نوازند چون می دانند این آخرین امیدشان برای زندگی است. فانیا، ماریانه و حتی نگهبان خودفروختهء سلول آنان، نمونه‌هائی از میلیونها انسان بیگناهند که‌ قربانی قدرت‌طلبی‌های جهان قرن بیستم‌ شدند....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1399/07/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ارکستر زنان آشویتس

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ارکستر زنان آشویتس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک