قرآن کلام آفریدگار است
به هر حال نبود یک عدالت نسبی رمق بحث کردن رو میگیره همونطور که تجربه ثابت کرده-ایراد هم تنها متوجه مدیران نیست
سرافراز باشی
قرآن کلام آفریدگار است
[quote]mohammadali123
دوست گرامی
اینطوری به جایی نمی رسیم
من شما پیشنهاد یک مناظره را می دهم .
من و شما و دو نفر دیگر
اگر قبول کردید بر سر قوانین و شرایط هم تفاوق می کنیم .
لطفا در صورت تمایل به شرکت ، ان را اعلام کنید .
با تشکر[/q
قرآن کلام آفریدگار است
[quote]اين را هم بدانيد كه اكثر كشور گشايي ها و جنگ هاي اسلام بعد از مرگ محمد بود[/quote]
تاریخ گاهی جزییات رو ناقص وصف میکنه اما وقتی عموم منابع چیزی رو تایید کنند چشم پوشی ازش عاقلانه نیست
توصیه میکنم جلد سوم تاریخ طبری رو بخونید
من هم
قرآن کلام آفریدگار است
[quote]انتظاری جز این حرف از شما نداشتم معلوم است که شما داغی اتش را حس نمیکنید(اتش عشق)سرد بمانید[/quote]
تلقین میتونه گاهی مفید باشه و تخیل گاهی ارزشمند،مثل تخیلی که باعث بشه ضعف ها و رنجها رو به فراموشی بسپاره و یا تلقینی که در برآورد ش
قرآن کلام آفریدگار است
[quote]اما برای فرشتگان که با سرعتی نزدیک به سرعت نور حرکت می کنند[/quote]
:-)این اندازه گیری!! دقیق !سرعت! فرشتگان! از بزرگمردانی چون شما برمی آید و بس8-)8-)
قرآن کلام آفریدگار است
[quote]او در جایگاه پالاینده و خالص کننده نقره خواهد نشست[/quote]
خوب این داستان یک موجود سادیستی رو به من القا کرد یعنی همان خالقی که ادیان سامی آن را خدا می خوانند
خدایی که موجودات را آفریده و بعد آنها را هر نوع زجری میدهد که او را بشنا
قرآن کلام آفریدگار است
[quote]تا اون جایی که من میدونم جنگ رو کافرا اغاز میکردند[/quote]
تاریخ طبری رو که مورد اعتماد خود مسلمانان هست بخوانید که اینطور نیست
اگه کافرها جنگ کردند دلیلش تخریب خداهایشان و ادعای حکومت برحقی محمدبود-مثلا مسلمانان بوداییهارو تخریب ک
قرآن کلام آفریدگار است
ویروس توطئه رو سرورانتان گستراندن و شماها هم که فداییان-وجود شماها برای یک جامعه ی اسلامی اصیل لازم و ضروری است
قرآن کلام آفریدگار است
خوب ظاهرن مسلمانان تمایلی به بحث ندارند و به یقین رسیده اند قبلا-البته حرف میزنند اما پراکنده و هردمبیلی-باید خود پاسخگو باشیم-دوستان دراین چندساعت بیکار نبوده اند-4صفحه!کامنت-البته تنها یک صفحه مربوط به بحث بود و مابقی را محمدعلی به بیراهه
قرآن کلام آفریدگار است
چیزی واقع است که یا عقلانی دال بر وجودش ثابت شود که شامل مفهوم عینی یا ذهنی باشد-یعنی ممکن است دیده نشود اما استدلال بر وجودش به نتیجه برسد-و یا با حس که چیزی که حس شود وجود دارد
خدا در محدوده عقل بحث میشود ویک مفهوم سرگردان و خودساخته است