رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بی شعورهای پوست کلفت را بشناس
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 12 رای
نویسنده:
مترجم:
نفیسه معتکف
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 12 رای
افرادی که به شرافت و وجدان اعتقاد دارند باید همیشه این کتاب را دم دست داشته باشند.
بعد از پانزده سال بررسی و تحقیق روی بیشعورها دکتر خاویر کرمنت فکر میکرد که درباره ی بیماری بیشعوری همه چیز را میداند.
تا این که روزی با آنابلا معاون یکی از دولت مردان آشنا شد همانموقع فهمید که باید در مورد مسئله بیشعوری تجدید نظر کند.
با بررسی وی مسائل آنابلا ماهیت دو نوع بیشعور دیگر یعنی بیشعوری های پوست کلفت و بیشعوری های تمام عیار برایش روشن شد به این خاطر مجبور شد این کتاب را در مورد این دو نوع بیشعوری بنویسید.
این کتاب دست بیشعورها را رو میکند و تو به عنوان انسانی با معرفت تکنیک هایی را معرفی میکند که با بکارگیری آن ها میتوانی بیشعور ها را بشناسی آن ها را کنف کنی و نگذاری با زبان چرب و نرم و مکر و حیله زندگی تو و افراد با وجدان دیگر را تباه کنند.

گزیده ای از کتاب:
یکی از رازهای برملا شده‌ی بی‌شعور تمام‌عیار این است که او توانایی و مهارت خاصی دارد که خودش را ظاهراً بی‌غل‌وغش نشان دهد، در حالی که این آدم بویی از شرافت و انسانیت نبرده است. از چنین آدم‌هایی؛ پیامی به‌صورت تله‌پاتی تراوش می‌کند که به‌ شعور و عقل سلیم طرف مقابلش حمله‌ور می‌شود و باعث می‌شود که آن‌ها خیال کنند با بهترین و مورد اعتمادترین آدم‌های روزگار طرف شده‌اند. در حالی‌که پنهانی توطئه می‌کنند تا هر جور شده دمار از روزگار آن بدبخت‌ها درآورد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/09/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بی شعورهای پوست کلفت را بشناس

تعداد دیدگاه‌ها:
2
« چرا این کتابهای بیشعوری، اینقدر پرفروش هستند؟ » ـ چون تعداد کسانی که خود را باشعور و دیگران را بی شعور می دانند ، زیاد است . ( بی شعوری حالت ابتدایی بشر است یعنی انسان باشعور به دنیا نمی آید و دانایی و تفکر آموختنی است . بسیاری از کسانی که دیگران را بی شعور می دانند ـ ضمن آن که نمی توانند خود را در جای دیگری تصور کنند ـ اکتسابی بودن دانش و تفکر را باور ندارند و به لوازم آموزش ـ که پرهیز از تحقیر از لوازم آن است ـ پایبند نیستند . )
چرا این کتابهای بیشعوری، اینقدر پرفروش هستند؟
حیف این همه کاغذ..
بی شعورهای پوست کلفت را بشناس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک