رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ژان دوفلورت و دختر چشمه
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 10 رای
نویسنده:
مترجم:
سروش حبیبی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 10 رای
✔️ ژان دو فلورت و دختر چشمه داستان زندگی یک خانواده است در یكی از روستاهای جنوب فرانسه. رمانی پركشش كه در آن از تلاش انسان ها برای زندگی، عشق، دسیسه، حسادت و خیلی از منش های انسانی حكایت ها رفته است.
از روی این كتاب دو فیلم معروف در فرانسه ساخته شده است.

اگر دلتان هوس شنیدن قصه ای دارد، این کتاب را بخوانید. ماجرای لطیفی که مثل جریان زلالی از پنجره ی ذهن بگذرد و شوق کودکی که در انتظار شنیدن دقایق بعدی داستان است را در دل زنده کند. تصویرسازی بسیار دلنشینی در سطرهای کتاب هست که احساس میشود از بین صفحه ها پنجره ای بازمیشود به تپه های رومارن و نسیم خنکی از عطر میخک ها چشم های مشتاق را نوازش میدهد. مارسل پانیول برای شما قصه می گوید، از سرزمینی که مردم ساده ای دارد. محل زیباییست و مردی در جستجوی زندگی آرامی قدم به این ده میگذارد و داستان های زیادی را زنده می کند. حلقه ی مرگ و زندگی در آخرین صفحات کتاب به هم می پیوندد و آنجا که نفسی از حیاتی بیرون میرود، شور زندگی از روزنه دیگری جوانه میزند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1398/05/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ژان دوفلورت و دختر چشمه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ژان دوفلورت و دختر چشمه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک