رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مرزهایی برای کودکان
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 9 رای
بچه‌های «سرسخت» یا «كله‌شق» كودكانی طبیعی هستند كه رفتاری افراطی دارند و دادن نظم و انضباط به آنها دشوار است.كودكان كله‌شق را نباید بخشی از یك توطئه برای دشوار كردن زندگی دیگران دانست. آنها بیش‌تر و سخت‌تر آزمایش، و طولانی‌تر مقاومت می‌كنند، بلندتر اعتراض و بیش‌تر مظلوم‌نمایی می‌نمایند و ناراحتی‌ها را بیش‌تر از چیزی كه بتوان تصور كرد نزد خویش نگه می‌دارند. آنها دیگران را به حركت درمی‌آورند و كودكانی نیرومند هستند كه موجب واكنش شدید در دیگران می‌شوند.آن‌ها فقط كاری‌را می‌كنند كه بچه‌های كله‌شق می‌كنند.
بسیاری از كودكان كله‌شق تنها «خودشان هستند». مشكل واقعی هماهنگی نامناسب و بد میان خلق و خوی كودك و شیوه‌های انضباتی والدین است. ابزارهای‌ انضباتی والدین برای این كار مناسب نیست. در نتیجه قابل پیش‌بینی است كشمكش و جنگ.
كتاب حاضر حاوی راه‌كارهایی در زمینة ایجاد حد و مرزهایی برای كودكان سرسخت یا اصطلاحا «كله‌شق» بین 2 تا 12 سال به منظور تعلیم و تربیت بهتر آنهاست كه نگارنده بر اساس تجربیات خود به نگارش درآورده است.این کتاب به شما کمک می کند که این تطابق و تناسب میان ابزارها و خلق و خوی کودکانتان را بهبود بخشید و اطلاعاتی برایتان فراهم می کند و ابزارهایی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد تا به وسیله ی آن ها کودک کله شق خود را درک کنید ، رفتارهای نادرست او را و نبرد قدرتی را که میان شما در جریان است متوقف سازید و مجموعه روشنی از قوانین و اصول را با قابل فهم ترین شیوه به آن ها بیاموزید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/02/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مرزهایی برای کودکان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مرزهایی برای کودکان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک