رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
لبه پرتگاه
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 16 رای
✔️ «نواک» یکی از موفق‌ترین و پرخواننده‌ترین نویسندگان معاصر آلمان در زمینه ادبیات نوجوان است. به طوری که تاکنون تنها از رمان لبه پرتگاه او بیش از دو میلیون نسخه در آلمان فروش رفته است. نواک معتقد است: ما باید ادبیات نوجوانان را فقط از دنیای امروز الهام بگیریم به شرطی که هر کاری از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم تا آن را در خدمت آینده‌ای بهتر قرار دهیم، آینده‌ای بدون جنگ و هراس و تبعیض. بدین ترتیب شاید به نحو ثمربخشی دنیا را اندکی بهتر سازیم، زیرا فردا به نوجوانان امروز تعلق دارد.

از متن کتاب:
در کنار مردی که چهره مثلثی شکل داشت و لبخند ساختگی برلب، یوخن از روی سنگفرش حیاط به طرف ساختمان شماره 9 می رفت. چمن میان حیاط مثل لباس بابای مدارس بی رنگ و رو بود و کم تر مانند کراوات های سرخ و گلی شاداب و قشنگ؛ طوری که اصلاً آدم را شاد و خوشحال نمی کرد. یوخن به سنگفرش زمین نگاه می کرد. با خود فکر کرد، اگر تا در ساختمان ده، دوازده تیکه کاغذ روی زمین ببینم، همه چیز کم و بیش به خیر خواهد گذشت. ده تیکه کافی است، نه کم است، نه زیاد؛ ده تیکه مناسب است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1395/08/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی لبه پرتگاه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
لبه پرتگاه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک