رسته‌ها
شرح گلستان
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 84 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 84 رای
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
747
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/10/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شرح گلستان

تعداد دیدگاه‌ها:
5

حکیمی را پرسیدند: چندین درخت نامور که خدای عز و جل آفریده است و برومند، هیچ یک را آزاد نخوانده‌اند مگر سرو را که ثمره‌ای ندارد، در این چه حکمت است؟
گفت: هر درختی را ثمره‌ای معین است که به وقتی معلوم به وجود آن تازه آید و گاهی به عدم آن پژمرده شود و سرو را هیچ از این نیست و همه وقتی خوش است و این است صفت آزادگان.
بر آنچه می گذرد دل منه که دجله بسی
پس از خلیفه بخواهد گذشت در بغداد
گرت ز دست برآید چو نخل باش کریم
ورت ز دست نیاید چو سرو باش آزاد
سلام
امیدوارم این کتاب انشالا هرچه زودتر در سایت قرار گیرد
سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه و ما فقرا را همچنان زیر سایۀ مبارک داشته باشین. خیلی دنبال کتاب غرور و مصیبت مرحوم حسن شهباز هستم. هیچوقت فکر نمی کردم شهباز هم اینجور آدم فرهیخته‌ای باشه. خیال می‌کردم فقط تو زمینۀ ادبیّات جهان و خصوصاً غرب کار می‌کرده. تو این کتاب توضیحاتی در مورد استاد خزائلی داره که نشون میده چقدر آدم کتابخونده‌ای بوده و پیش چه اساتید بزرگی شاگردی کرده و دکتر خزائلی هم چه اعجوبه‌ای بوده. این کتاب مملو از خاطرات شهباز از بزرگانی مثل علّامه قزوینی و امثال ایشونه. کاش شما یا یکی دیگه از سروران از سر بزرگواری این کتاب رو پیدا کنین و تو سایت بذارین. براتون آرزوی تندرستی و کامروایی و شادی دارم و برای این کتاب هم، به نوبت خودم، بی‌نهایت ازتون متشکّرم.
با سپاس و درود فراوان بر کبیر بزرگ که این کتاب عالی را در سایت بارگذاری کردند. امیدوارم «شرح بوستان» زنده‌یاد خزائلی نیز در سایت آپلود شود.
PDF
13 مگابایت
شرح گلستان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک