رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سالهای سگی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 27 رای
✔️ رمان سال های سگی، در سال 1963 انتشار یافت و داستان نوجوانانی در یک مدرسه ی نظامی در پرو را روایت می کند که تلاش می کنند تا از محیط خشونت بار و خصومت آمیز پیرامون شان جان سالم به در ببرند. فساد موجود در این مدرسه ی نظامی، انعکاس دهنده ی تباهی ها و مشکلات بزرگتری است که پرو را تحت تأثیر قرار می دهند. کتاب، دارای ساختاری پیچیده، خط روایی غیرخطی و راویان متعدد است. شایان ذکر است که ارتش پرو پس از انتشار رمان سال های سگی، صدها نسخه از آن را در مراسمی رسمی به آتش کشید و از بین برد. داستان، ماجرای دزدیده شدن یکی از برگه های امتحانی توسط دانشجویی به نام کاوا را دنبال می کند. این دزدی، به دستور جگوار، دانشجوی ارشد و بی رحم این مدرسه ی نظامی، انجام شده است. دانشجویی تازه وارد و پایین رتبه، ماجرای دزدی را گزارش می دهد و جگوار، در خلال مانورهای نظامی از او انتقام می گیرد. مقامات ارشد و مدیران که به شدت نگران وجهه و آبروی مدرسه هستند، خود را به ندانستن زده و مدارک و شواهد نشان دهنده ی جرم جگوار را نادیده می گیرند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
fanijafar
fanijafar
1392/07/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سالهای سگی

تعداد دیدگاه‌ها:
11
خیلی قشنگ بود.اصلا یه سبک خاصی نوشته شده ...
در مورد کتاب بنویسین نه اینترنت و سایت و آب و هوا! اگه دوستانی که کتابو خوندن یا از این نوسنده کتاب دیگه ای مطالعه کردن نظر و احساسشونو بگن بهتره.

این دیدگاه به خاطر نگارش فینگلیش حذف گردید.
[edit=گیلدخت]1392/07/07[/edit]
دیر نرسیدم. از همان لحظه ی اول تا گذاشته شد دانلودش کردم . سی دقیقه بعد روی ده در صد هدر رفت. اینم از اون الطاف بزرگی است که پروردگار یکتا نصیبمون کرده. چشم باز کردیم دیدیم به لطف خداوند مهربان ایرانی ایم. مسلمونیم. از شانس خیلی خوب و مهر بی کران پروردگار شیعه هم هستیم . دیگه چی کم داریم؟ ...............
[edit=گیلدخت]1392/07/07[/edit]
حالا شایدم چیز خاصی نباشه. آدمیزاد به هرچی دیر میرسه دلخور میشه!! حالا از اونایی که دارن و خوندن دعوت میکنیم بیان برا ماها (خلاصه شو ها! ) تعریف کنن.
آخه سرعت اینترنت ما مثل چین و ژاپن نیست که تو یه ثانیه دانلود کنه. سی دقیقه فس فس کرد و 90 در صدش با جون کندن دانلود شد. اینجا ایرانه و اینترنتمون هم باید به بقیه چیزامون بخوره.
ای بنازم سرعتشون برابری میکنه با سرعت نور... من که اینجام چرا باز بهشون نمیرسم؟ ها؟
سالهای سگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک