رسته‌ها

ادبیات داستانی فرانسه در قرن بیستم

ادبیات داستانی فرانسه در قرن بیستم
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 34 رای
نویسنده:
مترجم:
خسرو سمیعی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 34 رای
اگر این جمله بارگاس یوسا را بپذیریم که ادبیات آتش است، نقش ادبیات فرانسه، به ویژه رمان فرانسه را در جهان ادبیات نمی توان نادیده گرفت و به سادگی از کنار آن گذشت. به راستی چه کسانی بهترین رمان های فرانسه را نوشته اند؟ شما چند نفر از نویسندگان فرانسه را می شناسید؟ آیا می دانید نویسندگان بسیار توانایی در میان رمان نویسان فرانسه هستند که حالا مرده اند و ما حتی نامشان را نشنیده ایم؟
این کتاب یک دایره المعارف رمان شناسی است، ما را از یک قرن رمان فرانسه عبور می دهد و در کنار آخرین نویسندگان رمان نو می نشاند، در کنار آثار نویسندگانی که هنوز زنده اند و می نویسند. کتاب "ادبیات داستانی فرانسه در قرن بیستم"، برای همه کسانی است که می خواهند ادبیات جهان را خوب بشناسند
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
166
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
sagaliga
sagaliga
1392/04/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ادبیات داستانی فرانسه در قرن بیستم

تعداد دیدگاه‌ها:
1

در ادبیات فرانسه چه میگذرد؟
استاد سر کلاس درس : خب بچه ها حتما میرید رفرنس میخونید..
دانشجوان ::D و این یعنی ما به جای رفرنس شونصد صفحه ای ، میریم سراغ ؛کتاب خلاصه ها، که تو رشته ما به ABS مشهور است و کلی طرفدار داره;-(
این توضیح رو دادم که بگم کتاب مروری بر ادبیات فرانسه که طبق توضیح دیباچه کتاب به نویسندگان شناخته شده پرداخته..یه خلاصه جمع و جور هست واسه دوستانی که کم و بیش با نویسنده های فرانسوی اشنایی دارند..
ویژگی خوب کتاب طبقه بندی برحسب ده های متوالی که است که در هر دوره به بررسی ویژگی فرهنگی،سبک ادبی رایج ، نویسندگان و آثار اون ها می پردازد. که از این رهگذر فرصتی سودمندی است تا علاوه بر آشنایی با اوضاع و احوالات فرانسه به تاثیر دوسویه جریان های فکری نویسندگان و جریان حاکم بر جامعه پی ببریم.
این کتاب حکم ABS رو برای من داره...خلاصه و مختصر و مفید
دوست عزیز ممنون بابت آپلود کتاب:x
ادبیات داستانی فرانسه در قرن بیستم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک