رسته‌ها
آسیاب خدایان
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 32 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 32 رای
✔️ قرار بود استنتن راجرز به ریاست جمهوری ایالات متحد آمریکا برگزیده شود. او سیاستمداری نامدار بود که در نزد عامه مردم مقامی شامخ داشت و دوستان نیرومندش از او حمایت می کردند...
لعبت بازان گرد هم آمدند و بازی تازه ای را برای آنانکه می پنداشتند لعبتکانی بیش نیستند، طرح ریزی کردند. برای هر کدام نقشی در نظر گرفتند و سرنوشتی، اما نه گذشته ای و نه آینده ای. بر گذشته آنها خط بطلان کشیدند و تا زمانیکه وجودشان به کار می آمد، برای آنها مجوز باقی ماندن در صحنه را صادر کردند و پس از آن... اگر چه انسان ها به ظاهر شبیهند ولی همگی را نمی توان به سادگی فریفت و به بازی کشانید. همه را نمی توان در قالبهای از پیش ساخته شده جای داد و از حرکت بازداشت. تمامی انسان ها را نمی توان از انسانیت تهی کرد و چشم و گوش و زبان و مغزشان را فرو بست...

ای‍ن ک‍ت‍اب ق‍ب‍لا ت‍ح‍ت ع‍ن‍وان "س‍ف‍ی‍ر" و "سفیر کبیر" ت‍وس‍ط مترجمان و ن‍اش‍ران م‍تفاوت ترجمه و م‍ن‍ت‍ش‍ر ش‍ده اس‍ت‌.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
447
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mohammad abedi
mohammad abedi
1392/05/29

کتاب‌های مرتبط

The Black Arrow
The Black Arrow
5 امتیاز
از 2 رای
Robinson Crusoe
Robinson Crusoe
5 امتیاز
از 7 رای
The Exploits of Brigadier Gerard
The Exploits of Brigadier Gerard
5 امتیاز
از 4 رای
The Ebb-Tide
The Ebb-Tide
0 امتیاز
از 0 رای
The Arrow of Gold
The Arrow of Gold
5 امتیاز
از 4 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آسیاب خدایان

تعداد دیدگاه‌ها:
3
این کتاب که در ترجمه ی دیگه ای به نام سفیر کبیر منتشر شده، کتابیست بسیار جذاب و بسیار سیاسی. به کسانی که اهل سیاست نیستند توصیه نمیکنم. این کتاب رو به شخصه بسیار دوست دارم و در کل خوندنشو به همه توصیه میکنم.
به به!!!! عکس روی جلد متعلق به سریال معروف دهه 70 میلادی است.قدیمی ها حتما یادشون میاد: سریال " سوئیچ " با بازیگری رابرت واگنر...یادش بخیر، عجب سریالی بود! ولی حالا چه ربطی به این کتاب داره؟
آسیاب خدایان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک