رسته‌ها
اگر تمام بر و بچه های دنیا...
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 19 رای
✔️ این کتاب اولین اثری است که از این نویسنده مشهور بزبان فارسی ترجمه و منتشر می شود. نویسنده که بخوبی بر موضوعات روانی و عشقی نسل معاصر وقوف و تسلط کامل دارد چند جریان خانوادگی و عشقی و جنگی و نژادی و تجارتی را که در نقاط مختلف دنیا اتفاق می افتد در آن واحد بهم پیوند داده و از آن نتیجه جالب و اخلاقی گرفته است. داستان باندازه ای جذاب و خواندنی است که خواننده ضمن مطالعه بی اختیار ناگزیر از خندیدن می شود.
در یک شب آوریل، امواج رادیوهای رسمی پاریس، برلن، نیویورک، مسکو، کپنهاک، لنینگراد، بروکسل، رم و استکهلم بدون توجه به مقررات و سد و بندهای موجود، مددکار هم شدند تا کف زدنهای مردم مسکو و لنینگراد را به گوش اهالی نیویورک برسانند و شنوندگان شوروی را با ابراز احساسات مردم آمریکا و برلن آشنا سازند. رادیوی این کشورها در این شب بی سابقه رپورتاژ نمایش فیلمی را پخش می کردند که در یک شب واحد در تمام این پایتخت ها به روی پرده آمده بود، فیلم فرانسوی "اگر تمام بر و بچه های دنیا..."
در دنیای آشفته ای که به علت سوء تفاهمات و اختلاف نظرهای سیاسی و فلسفی و اقتصادی پاره پاره شده است، اثریکه بتواند در آن واحد احساسات همگانی را به هیجان درآورد، بدون چون و چرا اثری است گرانبها و درخود تحسین. حق بود گفته میشد درخور کنجکاوی. ولی بین کنجکاوی و تحسین، به خاطر روح انسانی و به خاطر انسانیت، می بایست فقط دومی را انتخاب کرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
175
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mohammad abedi
mohammad abedi
1392/03/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اگر تمام بر و بچه های دنیا...

تعداد دیدگاه‌ها:
1
:-)
با تشکر از دوست گرامی mohammad abedi بابت آپلود این کتاب
چند کلمه در مورد این کتاب
یک شب آوریل گذشته، امواج رادیوهای رسمی پاریس ، برلن ، نیویورک ، مسکو ، کپنهاگ، لنینگراد، بروکسل ،رم و استکهلم بدون توجه بمقرارات و سد و بندهای موجود مدد کار هم شدند تا کف زدنهای مردم مسکو و لنینگراد را بگوش اهالی نیویورک برسانند و شنوندگان شوروی را با ابراز احساسات مردم آمریکا و برلن آشنا سازند.
رادیوی این کشورها ، در این شب بی سابقه ، رپورتاژ نمایش فیلمی را پخش میکردند که در یکشب واحد در تمام این پایتخت ها بروی پرده در آمده بود، فیلم فرانسوی " اگر تمام بروبچه های دنیا ..."
در دنیای آشفته ایکه بعلت سو، تفاهمات و اختلافات نظرهای سیاسی و فلسفی و اقتصادی پاره پاره شده است ، اثریکه بتواند در آن واحد احساسات همگانی را بهیجان در آورد ، بدون چون و چرا اثریست گرانبها و درخور تحسین.حق بود گفته میشد در خور کنجکاوی. ولی. بین کنجکاوی و تحسین ، بخاطر روح انسانی و بخاطر انسانیت ، میبایست فقط دومی را اننخاب کرد.
اگر تمام بر و بچه های دنیا...
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک