رسته‌ها
جان کلام
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 51 رای
نویسنده:
مترجم:
حسین حجازی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 51 رای
ترجمه دیگر

✔️ اسکوبی، شخصیت اصلی رمان، افسری بسیار منضبط و پایبند به اصول در یکی از کشور های جنگ زده ی غرب آفریقا است. وقتی که درخواست ترفیع درجه اش مورد موافقت قرار نمی گیرد، او برای به سفر فرستادن همسر ترشرو و مغمومش، مجبور به قرض گرفتن پول از اطرافیان می شود. اسکوبی، در غیاب همسرش، عاشق و شیدای بیوه ای جوان به اسم هلن شده و زندگی اش پس از این تجربه، به کلی تغییر می یابد. بدهی هایی که باید به طلبکاران خود پس دهد و ناتوانی اش در تفکیک عشق، دلسوزی و وظیفه اش نسبت به دیگران و به خدا، اسکوبی را به سوی سرنوشتی شوم سوق می دهد.
توصیف تکان دهنده ی حس ترس توأمان با احترام نسبت به کلیسا و توانایی به تصویر کشیدن انگیزه ها و محرک های انسان و انتقال چنین عمقی از درد و رنج شخصیت داستان به مخاطب، رمان جان کلام را به یکی از ماندگار ترین و تراژیک ترین رمان های گراهام گرین تبدیل کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
335
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جان کلام

تعداد دیدگاه‌ها:
4
جان کلام گراهام گرین رو چند سال پیش خوندم و واقعا ارزش پیشنهاد کردن رو داره. چالش اصلی نویسنده درباره ی جایگاه دین در زندگی انسان امروزه و حتی اگه یه کم ناپروا بخوام بگم میتونم بگم بحث اصلی راجع به ضعف "شرع" مسیحی در زندگی مومنان مسیحیته. خوندنیه خلاصه.
827002 عزیز هرکسی کمی اطلاعات ادبی داشته باشه و کمی کتاب خونده باشه کتاب خوب را از بد تشخیص میده تنها اسمگراهام گرین برای دانلود این کتاب کافی است
چرا یه کم درباره داستان توضیح ندادین؟مثلأ میتونستین یه خلاصه کوچیک ازشو بیارین که آدم بدونه می ارزه دانلودش کنه یا نه؟
:stupid:
با تشکر از اسپارتا
این کتاب در لیست هزار و بک کتاب سایت آمازون می باشد که قبل از مرگ باید خواند.
کتابهای دیگر از این نویسنده در این لیست عبارتند از :
صخره ی برایتون - جلال و قدرت - مرد سوم - پایان رابطه - آمریکایی آرام - کنسول افتخاری
PDF
3 مگابایت
جان کلام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک