رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دختر سروان
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 70 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 70 رای
ترجمه دیگر

✔️ این کتاب رمانی تاریخیست که نخستین بار در سال ۱۸۳۶ در مجله ادبی ساورمنیک منتشر شد. داستان در قالب خاطرات یک افسر اشراف‌زاده امپراتوری روسیه به نام پتر آندرویچ و با زاویه دید اول شخص نوشته شده‌است.

دختر سروان داستانی رمانتیک و زندگی‌نامه‌ای است که در متن شورش پوگاچف در سال‌های ۴-۱۷۷۳ در دوران سلطنت ملکه کاترین دوم جریان دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1389/12/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دختر سروان

تعداد دیدگاه‌ها:
9
این کتاب رو میشه سر آغاز ادبیات کلاسیک روسیه دونست و رمان روس با این نسل و بخصوص پوشکین شکل گرفت. انتظار کتابی مثل آثار تولستوی، چخوف و داستایوفسکی و ... رو نداشته باشین. این نویسندگان وام دار پوشکین هستند. کتاب خوبیه برای آشنایی بیشتر با ادبیات روسیه اونو بخونید. من همین ترجمه رو خوندم.

دختر سروان [kapitanskaja docka]. رمانی تاریخی از الکساندر سرگیویچ پوشکین(1) (1799-1837)، نویسنده­ی روس، که در آخرین جلد سال 1836 مجله ساور مینک (2) انتشار یافته است. این رمان به مناسبت کارهایی که شاعر در خزانه­ی اسناد دولتی، در پترزبورگ، بر عهده گرفته بود شکل گرفت. در حقیقت، پوشکین، در آن هنگام، سرگرم تهیه ماجرای شورش پوگاچف بود که ناتمام ماند. چهارچوب تاریخی داستان دوران سلطنت امپراتریست کاترین دوم، یعنی دورانی است که شورش پوگاچف در آن روی داده است.
من فقط بخاطر کیفیت پایین کتاب ترجمه دکتر خانلری مجبورم این نسخه رو هم دانلود کنم.
با سلام :x
این بهترین کتابی که تا اکنون خواندم و در سایت دانلود کردم;-);-);-);-)
داستانی که به غنای قصه های عامیانه و هنر فولک نزدیک تر است تا زیباشناسی سازمان یافته رمان مدرن...
لطف خواندن یکی از شاهکارهای پوشکین را ترجمه ای نه چندان خوب به حداقل رسانیده است. مقایسه این ترجمه با برگردان مرحوم دکتر پرویز خانلری صحتی بر این نظر است. ولیکن به هرحال با تشکر از پیر پسر به خاطر بارگذاری این کتاب.
مترجم این کتاب، کتابی هم از فروید درباره تعبیر خواب ( انتشارات ققنوس ) ترجمه کرده است.
دختر سروان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک