رسته‌ها
دلاوران عرب
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 23 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 23 رای
✔️ در این کتاب شما خواهید خواند که چگونه وحی آسمانی بر رسول اکر محمد (ص) نازل شده و مردم را به دین مبین اسلام دعوت نمودند و سپس شهر مکه به دست مسلمانان فتح گردید. در این داستان امثله و سخنان عبرت‌آمیز زیادی به کار رفته است که هر مسلمان واقعی باید آن را بخواند و بداند که علت عقب‌افتادگی مسلمانان این است که از اصول تعالیم اسلام منحرف شده و آن‌گونه که باید و شاید پیروی از دیانت اسلام نمی‌نمایند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
676
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hasanvahidi
hasanvahidi
1398/10/21

کتاب‌های مرتبط

شبی که سحر نداشت - جلد 1
شبی که سحر نداشت - جلد 1
4.7 امتیاز
از 21 رای
در چنگال نازیها
در چنگال نازیها
4.1 امتیاز
از 58 رای
دومین شانس
دومین شانس
4 امتیاز
از 7 رای
The Things They Carried
The Things They Carried
4.6 امتیاز
از 9 رای
سمفونی مردگان
سمفونی مردگان
4.7 امتیاز
از 515 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دلاوران عرب

تعداد دیدگاه‌ها:
92
چندی پیش در تلگرام فیلمی دیدم که نشان میداد تمام کشورهای اروپایی از شرق تا غرب قاره شریک اول تجاری شان المان است و المان با اقتصاد و تکنولوژی برتر اروپا را اداره میکند . حال انگلستان را باید دید که با بحران برگزیت و استقلال اسکاتلند دست به گریبان است.
[quote='سپربلوط']یکی از دوستان کتابناکی به نام شاه پری در زیر مطالب این کتابها به بنده می گفتند تاریخ مطالعه کنید که چرا میگویید حتی در خود انگلستان هم چرچیل مخالفانی دارد در همین چند وقته دیدیم که مجسمه این پیر استعمار را فنس کشی کردند که داخل دریا نیفتد .[/quote]
درود
پاتریک ژوزف بوکانان کتابی به نام چرچیل، هیتلر، و جنگ غیر ضروری: چگونه بریتانیا، امپراتوری اش را از دست داد و غرب، دنیا را از دست داد؟
در این کتاب اشارات مرجعی میشود که چرچیل در نبرد با هیتلر موجبات نابودی امپراتوری بریتانیا را فراهم کرد. در صورتی که جنگ آلمان نازی و شوروی کتمان ناپذیر بود و بدون دخالت بریتانیا اول و آخر این دو باهم می جنگیدند چه با رخ دادن جنگ جهانی چه بی رخ دادن آن
و حتی پس از جنگ هم شکست سختی خورد در انتخابات پارلمانی از کلمنت اتلی در اوج شهرت خود
عرض کردم از تاریخ چیزی نمی دانید . چرچیل برای ملت انگلستان مثل یک موهبت الهی بود و برای دیگران به قول شما بد . چه بسا امیر کبیرو و قائم مقام برای ایرانی ها خوب و برای دگران بد . تاریخ نسبی است نه مطلق . نقل قول از شاپری صفحه ۶
یکی از دوستان کتابناکی به نام شاه پری در زیر مطالب این کتابها به بنده می گفتند تاریخ مطالعه کنید که چرا میگویید حتی در خود انگلستان هم چرچیل مخالفانی دارد در همین چند وقته دیدیم که مجسمه این پیر استعمار را فنس کشی کردند که داخل دریا نیفتد .
ما که از این اموجی‌ها نگذاشتیم، یا نگفتیم که خشمگین هستیم، با این روی نمی دانیم برخی خشمگین شدن ما را از کجایشان درآورند. با این روی زیست تازی‌زبانان در ایران، بسیار برای مام میهن خطرناک است. این زنهار من آزمون خود را در تاریخ پس داده است. در گذشته ساسانیان به تازیان پروانه دادند که در ایران‌و نزدیک به مرزهای ایران زندگی کنند، با این روی همان جنگ ساسانی-تازی، به پیشنهاد یکی از همین تازیان به نام مثنی بن حارث شیبانی آغاز شد. در زمان جنگ ایران و عراق هم، از ارمنی و ترکمن که شیعه نبودند، داوخواهانه به جنگ رفتندو شهید شدند، با این روی هرچه گشتم تازی‌زبان شهید گیر نیاوردم، با این روی تازی زبانان با کار برای این ستاد که همدست بعث بود، به ایرانیان خیانت کردند:
جبهه مردمسالارانه برای آزادسازی عربستان (تازیان برآنند "عربستان" نام راستین خوزستان است!)
Democratic Revolutionary Front for the Liberation of Arabistan
ویکی پدیا: Democratic Revolutionary Front for the Liberation of Arabistan
همین گروه هم زمان انقلاب اسلامی کوشید اهواز را با یاری بعثیان از ایران جدا کنندو "شورش ۱۳۵۸ خوزستان" را به راه انداختندو سپس در گروه تروریستی الاحوازیه که تاکنون چندین و چند تن از ایرانیان را کشته تا اهواز را جدا کند، دنباله یافتند. پیشتر شیخ خزعل با یاری فرنگیان می خواست خوزستان را جدا کند، ولی رضاشاه سَقَطَش کرد. از دیدگاه من از برای آن که طرح احتمالی خاورمیانه بزرگ پیاده نشود یا تازیان روزی نخواهند جنگ بعدی ایران‌و تازیان را در اهواز به راه نیندازند. این مردمی که از عراق آمده اندو از ایرانیان نیستندو نشان داده‌اند مهمانان خوبی نیستند، از ایران بیرون بیندازیم، یادمان نرود عراقیان، ایرانیان عراق را در زمان جنگ بیرون کردند، پس ما دست کم یک بیرون کردن به دشمنان شماره یک ایران بدهکار هستیم. تازیان مردمی بادیه‌نشین هستندو فرهنگ این را ندارند در کنار مردمی که خواهان پیشرفت‌و رسیدن به گیتی‌گرایی یا سکولاریسم هستند باشند، هنوز که هنوزه عقال یا همان گونه تازی زبان های اهواز یا عراق گویند، "عگال" را که زانوبند شتر هست روی سرشان گذارند، (به تارنگار المعانی تازی به پارسی بنگرید: عقال) اینها همیشه مسلمان‌های پی‌فراخ‌و افراطی می‌مانند، زیرا می‌اندیشند از تازیان دشتی یا عربستانی هستند پس اسلام را دین عرب دانسته‌و همیشه پی رو آن هستند تا به ایرانیان با آن پز دهند. هیچ هم سخن بر سر نژادپرستی نیست، بر سر از دست ندادن نفت کشورمان است، زیرا اگر نفت نداشته باشیم، پایه های کشور سست می‌شودو ویران شویم، برای این مردم هم عراق بهتر است، زیرا بیشتر گرامیشان می‌دارند. بنده راستینه را گفتم‌و اگر مانند نیک دوست شادروان شوم برجسته نیست.
شاید برخی هم خرده بگیرند اگر اینجوری است باید کردان‌و آذریان هم بیرون کنیم، با این روی آن ها مردمانی ایرانی هستندو آن سرزمینها سرزمین مادریشان هست، کردها کم برای ایران در برابر عراق نجنگیدند، یا افشاریان‌و قاجاریان در برابر عثمانیان ترک‌زبان اروپاگیر کم پایداری نکردند. اگر زبانشان را کنار زبان پارسی در استانهای کردنشین و آذری‌نشین رسمی کنیم (تنها در خود استانشان، نه همه کشور) از خر شیطان پایین می‌آیندو دنبال ایدئولوژیهای بیگانه نروند. اینها به هیچ روی به راه راست راهنمایی نمی‌شوند. آقای بنی طرف خواهان آن است پولی از نفتهای خوزستان، به اینان جدا بدهیم!
بدون هیچ علتی؟
ویدئو از سوسمار خوردن عربها: خوردن سوسمار توسط عربهای پولدار
ویدئو از بازار ملخ فروشی و ملخ خوردن: ملخ خوردن عربها
این رقص شمشیر با ترامپ هم برای متمدن بودنشان: رقص شمشیر ترامپ در عربستان
چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است، پس بنده سخنی نگویم.
آقای حمید جعفری در پیج خصوصی تان نحوه دانلود توضیح داده شد
[quote='سپربلوط']تعداد افرادی که در دوران پهلوی و جمهوری اسلامی به خارج رفتند برای تحصیل قابل قیاس با دوران مشروطه نیست اما باید پرسید چرا تمام ادیبان و فرهنگ سازان و روشنفکران بزرگ ما در دوران مشروطه شکل گرفت و روند روشنفکری و عقل گرایی الیت جامعه روند رو به قهقرایی داشته است علت آن در بسترهای جامعه نهفته است روشنفکر عصر بعد از مشروطه یا گرفتار مارکس بوده یا گرفتار اندیشه های غربی یا گرفتار وحی و معجزه مثل مهدی بازرگان و علی شریعتی و سروش و احسان طبری و ... و اندیشه بومی و ایرانی نداشته است[/quote] بدون شک همینطوره . در واقع افرادی چون بازرگان و شریعتی و سروش بخصوص نمونه جالبی از چرند بافی بوده اند . مثلا علی شریعتی کتابی می نویسد بنام فاطمه فاطمه است و جالب آنکه خانواده خودش در اروپا و بدون حجاب اسلامی معنی این کار چیست!
تعداد افرادی که در دوران پهلوی و جمهوری اسلامی به خارج رفتند برای تحصیل قابل قیاس با دوران مشروطه نیست اما باید پرسید چرا تمام ادیبان و فرهنگ سازان و روشنفکران بزرگ ما در دوران مشروطه شکل گرفت و روند روشنفکری و عقل گرایی الیت جامعه روند رو به قهقرایی داشته است علت آن در بسترهای جامعه نهفته است روشنفکر عصر بعد از مشروطه یا گرفتار مارکس بوده یا گرفتار اندیشه های غربی یا گرفتار وحی و معجزه مثل مهدی بازرگان و علی شریعتی و سروش و احسان طبری و ... و اندیشه بومی و ایرانی نداشته است
دلاوران عرب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک