رسته‌ها
ساواک یا دوست شکنجه گر غرب
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 4 رای
مترجم:
م. احمدی
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 4 رای
مقدمه:
"ساواک دوست شکنجه گر غرب" براساس اسنادی نگاشته شده که دانشجویان ایرانی در حمله به کنسولگری ایران در ژنو در اول ژوئن ۱۹۷۶ از ماموران شاه به غنیمت گرفتند.
هارالد ایرنبرگر نویسنده و روزنامه نگار اتریشی با استفاده از این مدارک و مطالعه کتابها و مقالات مربوط به ایران کتاب حاضر را زمانی نوشت که هنوز دستگاه ساواک در اوج قدرت بود و به فعالیت خود در اروپا ادامه می داد. هدف از انتشار کتاب "ساواک دوست شکنجه گر غرب" در اروپا که بوسیله بنگاه انتشارات معتبر Rowahir در آلمان صورت گرفت، روشن ساختن اذهان اروپائیان نسبت به فعالیتهای جهنمی سازمان امنیت شاه در این کشورها بود . گرچه ماهیت دستگاه جهنمی ساواک برکمتر کسی از هم میهنان ما پوشیده است ولی به دلیل گستردگی و پیچیدگی این عملیات شیطانی بسیاری از زوایای آن همچنان در پرده ابهام باقی مانده که فعالیت در خارج از کشور یکی از آنهاست. هارالد ایرنبرگر ضمن افشای ماهرانه شیوه های فعالیت ساواک علیه ایرانیان و خارجیان مترقی در اروپا از عده ای نیز به عنوان همکاران ساواک و یا به عناوین دیگر نام برده که طبعا باور به صحت همه آنها جایز نیست.
این کتاب قبلا به صورت پاورقی در سی شماره روزنامه آیندگان چاپ شده و اکنون متن کامل آن همراه با کلیه مدارک و ضمائم به صورت مستقل منتشر می گردد.
مترجم
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
79
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1403/04/30
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ساواک یا دوست شکنجه گر غرب

تعداد دیدگاه‌ها:
2
نمی دانم نویسنده این کتاب زنده هست یا نه اما مطمئن هستم اگه الآن به ایران میامد و شرایط اسفبار کنونی رو می دید کتاب جدیدی می نوشت
خوب جناب هارالد خدا رو شکر بعد ساواک الان داریم از خوشی خفه میشیم
ساواک یا دوست شکنجه گر غرب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک