رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دختر یتیم: فرح پهلوی - جلد ۲
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 5 رای
نویسنده:
درباره:
فرح پهلوی
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 5 رای
از متن کتاب:
من به عنوان ملکه ایران، مسافرتهای رسمی و غیر رسمی زیادی به بیشتر کشورهای جهان داشته و با رهبران بزرگ و همسران آنها و شخصیتها و رجال اجتماعی، فرهنگی و هنری بسیاری ملاقات داشته ام.
بخش های شیرین خاطراتم را همین مسافرتها و ملاقات ها تشکیل می دهند. در ابتدا باید بگویم برای هر انسانی ایام کودکی نوجوانی و جوانی، شیرین ترین ایام است. زیرا میزان آگاهی های انسان در هر زمینهای کمتر است و من معتقدم انسان هر اندازه کمتر بداند، آرامش فکری زیادتری دارد و به تبع آن خوشحال تر و راحت تر است.
هر چقدر سن انسان بالاتر می رود نوع علایق و وابستگی ها و دلبستگی های او عوض می شوند و کم کم مشکلات و مسایل عدیده ای که در زندگی روزمره به وجود می آیند. او را متاثر کرده و نوع نگاهش به جهان و پیرامون خودش عوض میگردد! با این مقدمه میخواهم بگویم در تمام زندگی ام خاطره اولین مسافرتم به پاریس را هرگز فراموش نکرده ام و بیشترین ایام خوشی و خوشگذرانی ام در همان دوران اقامت و تحصیل در پاریس بوده و بس...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1403/01/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دختر یتیم: فرح پهلوی - جلد ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دختر یتیم: فرح پهلوی - جلد ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک