رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

خاطرات من و فرح پهلوی - جلد ۲

خاطرات من و فرح پهلوی - جلد ۲
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 3 رای
نویسنده:
درباره:
فرح پهلوی
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 3 رای
بخشی از متن کتاب:
یکی از مظاهر دمکراسی غربی وجود بی بندوباریهای مفرط جنسی و آلودگی های اخلاقی است. ایالات متحده آمریکا که داعیه دار دمکراسی و به اصطلاح آزادیخواهی در جهان است، رعایت حقوق بشر را همانا آزادیهای بی حد و حصر جنسی و خوردن و آشامیدن، و همانا آزاد بودن نوع بشر را ارضاء غرایز حیوانی می بیند و تبلیغ می کند. آمریکا و متحدان ناتویی آن در اروپا الزام زنان در کشورهای اسلامی به پوشیده نگاه داشتن خود را به مثابه زیر پا گذاشتن و پایمال شدن حقوق زن ارزیابی می کنند و آزاد بودن زنان در جوامع به لخت و عریان گشتن و یا داشتن ارتباط جنسی نامشروع را نشانه رعایت حقوق مدنی زن در غرب معرفی می نمایند. هر کجا که پای آمریکایی ها و پسر عموهای انگلیسی آنها باز شده است، از جزیره اوکیناوا در جنوب ژاپن گرفته تا جریره قبرس در مدیترانه، فساد و فحشاء و در سالهای اخیر «ایدز» ارمغان شوم آنها بوده است. در هر کجای دنیا که یک کلنی آمریکایی و انگلیسی وجود دارد در کنار آن مراکز فحشاء، قمار و مشروب خواری دیده می شود.
در ایران هم انگلیسیها و آمریکاییها مبشر و مروج فساد و فرهنگ منحط خود بوده اند. توسعه محله بدنام تهران نیز از سال ۱۳۳۲ و پس از کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد شروع شد. قلعه شهرنو یکی از محلات قدیمی خیابان جمشید بود که البته هسته اولیه آن در زمان محمد علیشاه قاجار گذاشته شد. در آن زمان افراد خلافکار این محل را که بیرون از دروازه قزوین قرار داشت مامن و محل خلافکاری های خود قرار داده بودند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1403/02/29
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاطرات من و فرح پهلوی - جلد ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
2
البته اگر کسی بخواهد وارد مسایل جنسی شود می تواند اینگونه ایراد گیری کند که در تمامی دنیا فقط مسلمانها هستند که یک مرد می تواند با چهار زن ازدواج کند و این را نوعی هرزگی جنسی و شهوت طلبی قلمداد کنند
اگر وارد مبحث صیغه شویم موضوع وخیم تر می شود اگر در زمان صیغه ، ارتباط ، زیادی صمیمی نشود ! زن پس از ۴۵ روز می تواند با یک مرد دیگر وارد رابطه شود یعنی عملا و بصورت خیلی قانونی و موجه ، یک زن مجرد می تواند در طول سال با ۸ مرد وارد رابطه شده و بعد بهم بزند !
خوب اگر بساط توجیه و سفسطه و ماست مالی باشد غربی ها هم برای هرزگی های خود می توانند هزار بهانه بیاورند .....
ازبارگذاری این کتاب تشکر میکنم. لطفا جلد 1 را هم بگذارید
خاطرات من و فرح پهلوی - جلد ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک