رسته‌ها

کتاب انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ و مارکسیزم - جلد ۳ : پیوست ها

کتاب انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ و مارکسیزم - جلد ۳ : پیوست ها
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 5 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 5 رای
تاریخ انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ در روسیه

بخشی از متن کتاب:
با فروپاشی شوروی و اردوگاه استالینیزم، تحریف تاریخ انقلاب اکتبر به طور خاص و جنبش کمونیستی به طور عام ابعاد تازه ای به خود می گیرد. در سال ۱۹۹۷ به مناسبت هشتادمین سالگرد انقلاب اکتبر در فرانسه کتابی با عنوان کتاب «سیاه کمونیزم: جنایات، وحشت، سرکوب»، منتشر می شود.
این کتاب مجموعه چند مقاله طولانی نوشته تعدادی از مورخان دانشگاهی است و به ادعای نویسندگانش تلاشی علمی است در ارائه یک ترازنامه از جنایات رژیمهای کمونیستی در دنیا. کتابی برای ثبت جنایات کمونیزم در سراسر جهان و سرشماری اجسادی که با تاریخ جنبش کمونیستی عجین شده است. این بار مسأله نبش قبر کمونیزم برای محاکمه کردن آن است. شاید از ترس بازگشت شبح اش که کماکان در پرواز است.
این کتاب به سرعت به کتاب مقدس سرمایه داری جهانی سرمست از پیروزی پس از فروپاشی شوروی و اردوگاه اش شده و کیفرخواستی علیه کمونیزم می شود. کتاب برای مدتها موضوع داغ و جنجالی رسانه های در فرانسه و دیگر کشورها می شود و مسابقه ای بی سابقه در ستایش این پژوهش علمی - تاریخی به راه می افتد. برای نمونه در پارلمان فرانسه یکی از نمایندگان، که وزیر آموزش و پرورش و سه باز نامزد ریاست جمهوری هم بود، با در دست گرفتن این کتاب در صحن مجلس، به ستایش آن می پردازد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
580
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hksepehr
hksepehr
1402/07/27
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کتاب انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ و مارکسیزم - جلد ۳ : پیوست ها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کتاب انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ و مارکسیزم - جلد ۳ : پیوست ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک