رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نقشی بر تصویر دیگر
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
سرآغاز داستان:
چون زمان مراجعه و تکمیل فرم و شرکت در آزمون موسسه ای که روزنامه برای استخدام آگهی کرده بود کم بود، مجبور شدم هرچه زودتر خودم را با هواپیما به اهواز برسانم. بدون لحظه ای درنگ از نزدیک ترین دفتر هواپیمایی بلیط تهیه کردم و غروب همان روز با عجله خودم را به فرودگاه مهرآباد رساندم. پرواز ساعت هفت بعدازظهر بود ولی با دو ساعت تاخیری که گوینده اعلام کرد قرار شد تا ساعت نه در سالن انتظار منتظر بمانم.
برای این که سرگرم باشم و از وقت حداکثر استفاده را بکنم، دفترچه ای را که خاطراتم را به صورت داستان در آن مینوشتم از ساکم بیرون آوردم و بدون توجه به شلوغی سالن انتظار فرودگاه شروع به نوشتن کردم. ناگهان متوجه زنی سی و دو سه ساله شدم که دست پسر سه چهار ساله ای را در دست داشت و نگاهش را به من دوخته و مات و متحیر مانده بود. حدس زدم برایش گرفتاری پیش آمده؛ شاید از من راهنمایی یا کمک میخواهد یا مرا با کسی دیگر اشتباه گرفته است به روی خودم نیاوردم. او روی صندلی روبروی من نشست و زیر چشمی مرا برانداز می کرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/10/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نقشی بر تصویر دیگر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
نقشی بر تصویر دیگر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک