رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فرهنگ فارسی کودک
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
ویراستار: مهدی ضرغامیان
تصویرگر: کیوان اکبری

با بیش از ۱۴۰۰ کلمه و ۴۰۲ تصویر رنگی

فرهنگ فارسی کودک کتابی است که در آن معنای حدود ۱۴۰۰ واژه نوشته شده است. تو در این کتاب با معنا تلفظ این تعداد کلمه آشنا میشوی. البته شاید خیلی از کلمه های این کتاب را بشناسی و در طول روز هنگام صحبت و کردن با دیگران آنها را به کار ببری. اما اگر بخواهی معنای واژه ای را دقیق تر بدانی یا طریقه ی استفاده از آن را بهتر بشناسی میتوانی به این کتاب مراجعه کنی. مطمئن باش من به خوبی میدانم که تو الان خواندن و نوشتن فارسی را آموخته ای پس میتوانی کتابهای گوناگونی بخوانی ممکن است هنگام خواندن به کلمه ای برسی که خواندنش برایت سخت باشد یا معنای آن را ندانی . در این هنگام است که یک فرهنگ فارسی به کارت می آید.
فرهنگ فارسی کودک فرهنگ ساده و آسانی است که به کمک آن با معنای واژه های ساده آشنا میشوی تو با استفاده از این ،فرهنگ ضمن این که با معنای دقیق تر کلمه ها آشنا میشوی کم کم یاد می گیری از فرهنگهای بزرگ تر و سخت تر هم ! استفاده کنی یادت باشد هر چه بیشتر سراغ فرهنگ فارسی بروی، با سرعت و دقت بیشتری می توانی کتاب بخوانی.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/03/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ فارسی کودک

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فرهنگ فارسی کودک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک