رسته‌ها

تاریخ جامع یهودیان ایران: گزیده تاریخ یهود ایران

تاریخ جامع یهودیان ایران: گزیده تاریخ یهود ایران
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 12 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 12 رای
اقتباس و بازنویسی: هوشنگ ابرامی ۱۳۸۲-‫۱۳۱۳

تاریخ یهود دکتر لوی تا حدی نقش یک دانشنامه کوچک را دارد که در آن هم از اوضاع یهودیان ایران و هم اسرائیل و تا اندازه ای اروپا سخن رفته است. از این کتاب مفصل سه جلدی در ویرایش جدید آنچه مربوط به یهودیان ایران بوده، محور کار قرار گرفته است. از آنجا که پایه و اساس، موضوع یهودیان ایران قرار گرفته، مطالب خارج از این مبحث اگر به کلی حذف نشده باشد، در صورت اهمیت و بستگی با موضوع اصلی، به اختصار آمده؛ مثلا نیمی از جلد اول کتاب که مولف زیر عنوان تاریخ مختصر عهد باستانی بنی اسرائیل تا ورود به ایران آورده، تماما در فصل کوتاه "یهودیان کیانند" گنجانده شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
754
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
meiji
meiji
1402/01/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ جامع یهودیان ایران: گزیده تاریخ یهود ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
2
درود
درمورد یهودیت یهودیان هیچ نوشته ای مورداعتمادنیست.چون سیاست انهااین بوده که تمام کارهاوفعالیتهایشان درخفاانجام میشده وهم اکنون اینچنین است.وهیچ نوشته ای معتبرنیست.اگرهن کسی نوشته باشد سریع کتاب جمع آوری وممیزی میشده
شما احتمالا فضای کتاب را با ساختمان ممیزی وزارت ارشاد اسلامی خامنه ای که بنیان حکومت پوشالیش را بر پایه پروپاگاندای ضد یهود قرار داده اشتباه گرفتید و از پایگاه بسیج محله اتون اظهار فضله میکنید ...از من به شما نصیحت شما همون زیارت عاشورا و یا صحیفه امام راحله و کتاب های محمد باقر مجلسی رو بخونی سنگین تری.
تاریخ جامع یهودیان ایران: گزیده تاریخ یهود ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک