رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
سفر شگفت انگیز ۲
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 6 رای
نویسنده:
مترجم:
هروس شبانی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 6 رای
آیزاک آسیموف با کتاب خارق العاده و پرفروش دو میلیون نسخه ای خود، سفر شگفت انگیز، تمامی جهان را با اولین سفر حیرت آورش به داخل بدن آدمی همراه ساخت و هم اکنون ماجرای هیجان انگیز، بهت آور و بی اندازه واقع گرایانه دومین ماموریت خطرناکی که به منظور پرده برداشتن از رازها و رمزهای فضای درونی صورت گرفت، در پیش چشم شماست.

از متن کتاب:
در اعماق خاک روسیه، دانشمند مشهور بین المللی، پیوتر شاپیروف، به حالت اغما افتاده است. در مغز او اطلاعاتی مدفون گشته که می تواند کلید بزرگترین کشفیات و پیشرفتهای علمی تاریخ جهان به شمار آید. تنها یک نفر ممکن است بتواند به این اسرار حیاتی دست یابد: دکتر آلبرت جوناس موریسن، یک آمریکایی! ماموریت موریسن این است که به همراه یک تیم چهار نفره از دانشمندان شورویایی تا مقیاس مولکولی مینیاتوریزه شده و به کمک یک زیردریایی ویژه و استثنایی وارد مغز شاپیروف مشرف به موت گشته و سعی در ردیابی و جمع آوری اسرار و اطلاعات درون آن نمایند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
محراب
محراب
1401/10/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سفر شگفت انگیز ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سفر شگفت‌انگیز در واقع فیلمنامه‌ یک فیلم علمی‌تخیلی نوشته‌ هری کلاینر است. انتشارات Bantam حق تبدیل این فیلمنامه به یک رمان علمی‌تخیلی را خریداری کرده و از آیزاک آسیموف درخواست می‌کند تا از روی آن رمانی بنویسد. از آنجایی که این رمان ۶ ماه قبل از پخش عمومی فیلم منتشر می‌شود، همگان ایده‌ی اولیه‌ آن را به اشتباه از خود آسیموف می‌دانند.
سفر شگفت انگیز ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک