رسته‌ها

کیهان بچه ها - شماره ۱۰۹۸ - ۷ اردیبهشت ۱۳۵۷

کیهان بچه ها - شماره ۱۰۹۸ - ۷ اردیبهشت ۱۳۵۷
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 14 رای
کیهان بچه‌ها مجله‌ای ویژهٔ کودکان است که مؤسسهٔ کیهان آن را به عنوان قدیمی ترین مجله کودک و نوجوان ایران از تاریخ پنج شنبه ششم دی‌ماه سال ۱۳۳۵ در تهران منتشر کرده‌است. نخستین سردبیر این نشریه نویسنده معاصر جعفر بدیعی بود. این هفته‌نامه از سال ۱۳۵۷ و بعد از پایان اعتصابات سراسری مطبوعات، سری جدید خود را آغاز نمود. جعفر بدیعی صاحب‌امتیاز و سردبیر و عباس یمینی شریف مشاور این مجله بودند.
سکان هدایت کیهان بچه‌ها از سال ۱۳۶۱ تا سال ۱۳۹۲ بر عهدهٔ امیرحسین فردی بود که توانست با فراخوان نویسندگان کودک و نوجوان از هر طیف، سن و سلیقه، دوران درخشان این هفته‌نامه را خلق کند که تربیت بسیاری از نویسندگان پرتوان و خلق بسیاری آثار فاخر حوزهٔ کودک و نوجوان، یادگار آن دوران بوده‌است.
داستان‌های دنباله‌دار برای کودکان و داستان‌های مصور و جدولِ کودکان از قسمت‌های جالب این مجله بود. ضمیمهٔ شاپرک، که مخصوص خردسالان است نیز همراه کیهان بچه‌ها و در صفحات میانیِ آن چاپ می‌شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
32
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
سیدمحسن
سیدمحسن
1401/06/27
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کیهان بچه ها - شماره ۱۰۹۸ - ۷ اردیبهشت ۱۳۵۷

تعداد دیدگاه‌ها:
46
این جملاتی که کاربران زیر
Abbas49tayar
activatedsoft
realcrackers
crackhints
latestkeygen
درج کردند اگرچه معنی دار هستند ولی در واقع جملات کلیشه ای و ثابت (و در نهایت مهمل) برای پر کردن صفحات وب و صفحات چت ها محسوب می شن و غالبا توسط بات و چت-بات ساخته شده و مدیر سایت می بایست اونها رو مسدود کنه. این کار «معمولا» توسط هکرها و علاقمندان به هک انجام میشه و لازمه بدونیم بیش از 50 درصد ترافیک موجود روی سایت ها مربوط به رباتها و بازدیدهایی است که غیر واقعی هستند.
مدیر سایت بهتره درج کامت ها رو محدود به داشتن امتیاز کنه. مثلاً فقط اعضایی با حداقل 50 امتیاز بتونن که کامنت بذارن.
Our dear friend didn't say anything disturbing, but they didn't clearly mention which of the items presented in the previous days they meant by the new idea.
دوست عزیز ما چیز ناراحت کننده ای نگفته است، اما با صراحت اشاره نکرده‌اند که منظورشان از ایده‌ی جدید، حرف کدامیک از موارد ارائه شده در روزهای قبل است.
Having struggled with [specific challenge] myself, I find the solutions proposed in this post incredibly helpful. Thanks for the valuable insights.
Audirvana Full Version key 2024
I've been struggling with [specific challenge] lately, and the tips provided in this post are exactly what I needed. Your practical advice is already making a positive impact.
burp crack
شرمنده ، ولی اینجا دوستان به فارسی می نویسند
و باز با هم مشکل دارند و زبان هم را نمی فهمند !!!
I'm a regular reader of your blog, and I always find something new and insightful. This post on [specific topic] has provided a fresh perspective that I hadn't considered before.
fortect license key github
https://realcrackers.com/fortect-crack/
Your perspective on [industry trend] challenges the conventional wisdom, and I appreciate the thought-provoking insights you've shared. Looking forward to more discussions on this topic.
Multi Task Tool Full Version Crack
سلام ، نزدیک به نیم قرن است که این مجله دوست داشتنی را میشناسم ، خیلی قبل تر از اینکه به عنوان یکی از کارکنان موسسه کیهان با چگونگی نشر آن آشنا شوم و حال که نزدیک ده سال از بازنشستگی هم میگذرد باز هم به آن علاقه مند هستم . مجله ای پر از رازهای کودکانه .
کمی تامل کنیم که تفرقه میان یک ملت، برای چه کسانی سود و سرور خواهد آورد. ادبیات ما بسیار مظلوم واقع شده است و در تنگنای اقتصادی دست و پا می‌زند اما بیشتر فرو می‌رود.
به راه‌هایی بیاندیشیم که می‌تواند موجب سربلندی و شکوفایی ادبیات مقتدر ما شود. نگاه دیگران را ارزشمند بدانیم اما وقتی گروه مقابل اندیشه‌های ما تلاش می‌کند بیهوده بر آرمان‌های خود (چه خوب و چه بد) پافشاری کند، نشان می‌دهد که ما هنوز الفبای تحمل دیگران را یاد نگرفته‌ایم.
با درود و احترام به همه‌ی دوستانی که نظرات خود را در مورد کیهان بچه‌ها نوشته‌اند و به هر چیزی با نگاه جزئی نگریسته‌اند جز خود مجله‌ی کیهان بچه‌ها!
امروزه روز که هر چیزی به سیاست آلوده شده است (حتا هوایی که تنفس می‌کنیم) ما ملتی سیاست زده شده‌ایم و نه سیاسی. چرا؟
نگاه ما، بیان ما و حتا خوراک و پوشاک ما به نوعی آلوده‌ی سیاست شده است، در صورتی که (با عرض معذرت) شعور سیاسی افزایش نیافته است. نگاه کنید به نوع برخوردها که از همان آغاز انقلاب با درگیری و چماق کشی بین گروه‌ها شروع شد و همان دیدگاه تاکنون ادامه پیدا کرده است! همین که (متاسفانه) نمی‌توانیم و یا نمی‌خواهیم اندیشه‌ی متقابل را تحمل کنیم، جز ایجاد شکاف و تفرقه چه سودی خواهد داشت؟ این بحث‌ها چگونه می‌تواند به ارتقای فرهنگ کشور یاری کند؟
قربون آدم چیز فهم، هر چیزی دستشون اومده رو گرفتند تا خرتلاق فرو کردند توی دیگ سیاست و هی همش زدند و هی همش زدند تا اینجا که گاها طرف لیوان آبی را هم که سر می‌کشد به تعبیری دهن کجی به گروه و طیف خاصی محسوب می‌شود!
ای آقا بسیار بزرگتر از ما هم نوانستند به ارتقای فرهنگ کشور کمک رسانی کنند ما که دیگر قطره‌ای در اقیانوس بی انتها هستیم...
کیهان بچه ها - شماره ۱۰۹۸ - ۷ اردیبهشت ۱۳۵۷
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک