رسته‌ها
قصه های شاهنامه برای کودکان
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
این کتاب شامل داستان‌های: زال و سیمرغ، رستم و اسفندیار، آب حیات و اسکندر، کیومرث، بهرام گور، اکوان دیو و سیاوش است. در آخر کتاب هم لیستی از معانی نام‌های فارسی و هم‌چنین، معانی لغات برای افزایش دایره‌ی لغات شما در نظر گرفته شده است.
متن کتاب تا جایی که امکان دارد، ساده شده و حتی برای کودکانی که تازه خواندن و نوشتن را یاد گرفته‌اند نیز مناسب است. برای این سن و سال علائم نگارشی به نوعی به کار گرفته شده است؛ تا به تنهایی و بدون نیاز به کمک گرفتن از بزرگ‌تر‌ها کتاب را بخوانند.
این کتاب علاوه بر کودکانی که می‌توانند بخوانند، برای خردسالانی که خواندن بلد نیستند هم عالی است. بزرگ‌تر‌ها می‌توانند برای آن‌ها کتاب را بخوانند. حتی گزینه‌ی مناسبی برای قصه‌های شب است تا کودکان با شخصیت‌های شاهنامه و داستان‌های گوناگون آن آشنایی پیدا کنند. در همه‌ی صفحه‌ها در هر داستان، عکس به کار گرفته شده است تا داستان جذاب‌تر باشد. برای حاشیه‌ی متن، تصاویر، فهرست کتاب، معانی نام‌ها، واژه نامه و حتی برای کلمه‌ی بسم الله الرحمن الرحیم، از نقوش اسلیمی استفاده شده است؛ تا کودکان تصویری از نقاشی‌های زیبای کهن داشته باشند و آشنایی کوچکی با آن پیدا کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
138
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
zhobinjoon
zhobinjoon
1400/03/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قصه های شاهنامه برای کودکان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
قصه های شاهنامه برای کودکان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک