رسته‌ها
قتل عام وحشت
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 12 رای
نویسنده:
مترجم:
فرزان
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 12 رای
از عملیات مایک هامر

✔️ آغاز داستان:
صبح یکشنبه ماه ژوئن، تمام روزنامه های چین این خبر را با حروف درشت تحت عنوان "شکار در آسمان منتشر ساختند. دیشب هواپیمای چهار موتوره حامل مقدار زیادی الماس، متعلق به شرکت "پولاند" در آسمان چین مفقود گشت. طبق آخرین گزارشی که از پلیس بین المللی به دست آمده، چنین مشهود است که این سرقت توسط سازمان ایکس انجام گرفته.
در شهر شانگهای فعالیتی بی سابقه نمایان بود و مقامات چین در دنباله اقداماتی که برای انهدام سازمان ایکس به عمل آورده بودند، با پشتکار عظیمی مشغول به کار شدند. تمام خط های گیرنده و فرستنده اشغال بود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
114
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
abtinby82
abtinby82
1399/03/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قتل عام وحشت

تعداد دیدگاه‌ها:
2
میکی اسپیلین خالق شخصیت تلویزیونی مایک هامر، و رمان های پلیسی و جنایی است. او با انتشار کتاب من عادل هستم در سال 1947 چیزی نگذشت که میکی اسپیلین به یکی از محبوب ترین نویسندگان جهان بدل شد. نویسنده ای که آثارش در تیزاژ های میلیونی به فروش می رفت. او آثارش را به سرعت می نوشت اما ذهن حادثه پردازش از آنها اثاری جذاب می ساخت که که خوانندگان با علاقه منتظر انتشارشان بودند. در اواسط دهه 80 و در اواخر دهه 90 دو مرتبه سریال هایی بر اساس شخصیت مایک هامر ساخته شدند که با استقبال تماشاگران رو به رو شده و هر بار تا دو یا سه سال نمایش آن ادامه یافت.
دورود و خسته نباشید به شما، اگه براتون امکان داره کتابهای بیشتری از میکی اسپلین بذارید۰ ممنون سربلند باشید
قتل عام وحشت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک