رسته‌ها
پدرو مارتینز
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 11 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 11 رای
از مقدمه نویسنده:
داستان پدرو مارتینز، سرگذشت یک خانواده روستایی مکزیکی است که روی نوار ضبط شده و سه تن از اعضای آن - پدرو مارتینز، پدر، اسپرانزا، همسرش و فیلیپه، پسر بزرگ - آن را نقل کرده اند. من امیدوارم در این داستان مفهوم دهقان بودن و نوع احساس، طرز تفکر و همچنین چگونگی و شیوه بیان دهقانان را به خوانندگان منتقل کنم.
گرچه تاریخ پیدایش دهقانان به قدمت تمدن است و دهقانان قسمت اعظم جمعیت را در کشورهای کم توسعه به طور کلی و جهان تشکیل می دهند، هنوز باید مطالب بسیاری درباره آنها فراگرفت. مطالبی درباره ارزش ها، مشکلات و آرزوهایشان، جزئیات زندگی خانوادگی، تاثیر تکنولوژی و فرهنگ در زندگی آنها و مطالبی درباره توانایی آنها جهت دخالت و رهبری در دنیای جدید.
ما در ایالات متحده هرگز خودمان دهقان به مفهوم واقعی آن نداشته ایم و تصویری که ما از دهقانان داریم، بر اساس رمانهای اروپایی، به ویژه فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی و روسی است. ما گاه فراموش می کنیم که بخش وسیعی از جمعیت 200 میلیونی آمریکای لاتین، دهقانند و بسیار از آنان سرخپوستند. اگر انتظار داریم برنامه های اصلاح امور اقتصادی و اجتماعی، از جمله برنامه های اتحاد برای پیشرفت قرین موفقیت گردند، باید این مردم را شناخت و به آنان نزدیک شد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
414
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1399/02/31

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پدرو مارتینز

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پدرو مارتینز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک