رسته‌ها
احکام جبهه
امتیاز دهید
5 / 2.3
با 11 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 2.3
با 11 رای
واحد آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مرکز بررسی و تحقیقات عقیدتی سیاسی

رساله حاضر که مجموعه ای از احکام شرعی ضروری است، و متناسب با شرایط جبهه تهیه شده به رزمندگان اسلام تقدیم می گردد. بی گمان برای عزیزان رزمنده ای که با خلوص ایمان و عشق به الله و فقط در اجرای فرمان خدا لباس رزم بر تن می کنند، و فقط برای اجرای حکم الله و تحقق آن می جنگند و تنها به یاد او و اولیائش و به امید لقائش جان می دهند، بهترین هدیه رساله احکام الله یعنی دستورات و فرامین معبود محبوبی است که بیاد او، برای او و در راه او و به خاطر اجراء حکم او جان می بازند و از همه چیز می گذرند تا رضا و خشنودی او را به دست آورند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
258
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1399/04/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی احکام جبهه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
ا- جنگ الهی و جنگ طاغوتی:
(… جنگها هم جنگ طاغوتی است و هم جنگ توحیدی جنگهائی که پیامبرها و اولیاء و مؤمنین می‌کردند، برای این بود که اشخاص سرکش را از آن سرکشی‌ها بر گردانند و تعدیل کنند. این جنگ، جنگ الهی است، و آن جنگهائی که برای احراز مقام است، برای بدست آوردن قدرت است، برای تحمیل بر جامعه‌ها است، برای جنایتکاری این ابرقدرتها است، این جنگها «جنگهای ابلیسی و طاغوتی است».
عالم از این دو حال خارج نیست، و هر حرکتی که از انسان صادر شود، چه حرکتهای قلبی و چه حرکتهای روحی و چه حرکتهای جوارحی، از این دو حد خارج نیست، با بطرف صراط مستقیم و «الله» است، و با بطرف طاغوت و منحرف بطرف چپ و راست.
«اهدنا الصراط المستقیم»، صراط مستقیم یک سرش اینجا است و یک سرش آن طرف عالم به مبدأ نور، «صراط الذین انعمت علیهم» خدا با (فرستادن تعلیمات پیامبران بر ما انعام کرد که ما را هدایت کند به راهی که «راه الله» است و موجب می‌شود که تمام عالم به سعادت برسند و با آرامش و تربیت صحیح در این عالم زندگی کنند، و تمام جهاتی که در این عالم است به همان جهت توحیدی الهی بر گردانند.
سایر حرکتها، چه حرکتهای قلبی، و چه حرکتهای خیالی، و چه حرکتهای جوارحی که بر خلاف این مسیر باشد همه طاغوتی است. همین دو راه بیشتر نیست، یا «طاغوت» و یا «الله». همین راهی که انبیاء و اولیاء خدا پیش پای بشر گذاشته‌‌اند، راه «خدا» است و ما همه باید از همین راه حرکت کنیم.
امام خمینی: ۹ شهریور ۵۹
صفحه 32 کتاب
PDF
4 مگابایت
احکام جبهه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک