رسته‌ها

48 سال پس از چه گوارا: از او و درباره او

48 سال پس از چه گوارا: از او و درباره او
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 8 رای
به کوشش: تراب حق‌شناس

✔️اولین مقاله‌ی این کتاب که به قلم تراب حق‌شناس است به تاثیر چه‌گوارا بر درگیری‌های مسلحانه‌ی قبل از انقلاب ۵۷ می‌پردازد. این کتاب شامل پنج مقاله‌ی دیگر نیز هست که ۲ تای آن‌ها از خود چه‌گواراست و سه تای دیگر، ترجمه‌ی نوشته‌هایی درباره‌ی اوست. یکی از مقالات این کتاب، «پیام به کنفرانس سه قاره»، یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مقاله‌های «چه» است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
128
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ettttttt
ettttttt
1398/12/26
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی 48 سال پس از چه گوارا: از او و درباره او

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='pirmardan']سنگدلانی چون کاسترو و چه گوارا بسیاری جوانان نا آگاه را با فریب قهرمان نمایانه به ورطه نابودی دنیوی و اخروی سوق دادند. جایگاه چنین افرادی در قعر جهنم است. حیف است که وقت و توان آدمی صرف چنین کسانی شود. آدمی تنها از طریق نیایش خالق و پروردگار خویش می تواند به رستگاری برسد.[/quote]
قصد دفاع از چه گوارا یا کاسترو را ندارم (هر کار کردند چه اشتباه چه درست ، این ویژگی خوب رو داشتند که وطن فروش نبودند بر خلاف موجودات غرب نشین و غرب ستیز بظاهر چپ ایرانی )
بگذریم ؛ مدت سه هفته است کامنت های جنابعالی را مطالعه میکنم ! حس عجیبی دارم و حرفاتون یه جورایی منو یاد مرحوم مغفور nikdoost میندازه ! فقط با این تفاوت که انتهای هر کامنت چند بیت شعر بی‌ ربط یا با ربط به موضوع تلاوت نمیشه !!! گفتم شاید همون مرحوم این دفعه با اکانتی با اسم "کتایون پیرمردان" 18 ساله پا به کتابناک گذاشته !;-)
به هر حال برقرار باشید !
سنگدلانی چون کاسترو و چه گوارا بسیاری جوانان نا آگاه را با فریب قهرمان نمایانه به ورطه نابودی دنیوی و اخروی سوق دادند. جایگاه چنین افرادی در قعر جهنم است. حیف است که وقت و توان آدمی صرف چنین کسانی شود. آدمی تنها از طریق نیایش خالق و پروردگار خویش می تواند به رستگاری برسد.
48 سال پس از چه گوارا: از او و درباره او
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک