رسته‌ها
فرود عقاب‌ ها
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 14 رای
نویسنده:
مترجم:
نادر صادقی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 14 رای
در آخرین ماه‌های جنگ جهانی دوم، گروهی چترباز آلمانی به فرماندهی سرهنگ کورت اشتاینر با چتر نجات در خاک انگلستان فرود می‌آیند تا با ربودن وینستون چرچیل مانع از رفتن وی به کنفرانس متفقین در تهران شده و روند جنگ را به سود آلمان نازی تغییر دهند.

هری پاترسون مشهور به جک هیگینز رمان نویس انگلیسی، بیش از شصت رمان نوشته که مهم ترین آنها رمان «عقاب فرود آمد» بیش از پنجاه میلیون نسخه فروش داشته است. این رمان اولین بار در سال 1365 توسط نادر صادقی با نام «فرود عقاب‌ها» و دومین بار در سال 1389 توسط مجتبی عبدالله نژاد نام «فرود عقاب» به فارسی برگردانده شده است.
بر اساس این کتاب در سال 1976 فیلمی به کارگردانی جان استرجس و بازی مایکل کین، دانالد ساترلند و رابرت دووال ساخته شد که موفقیت مالی خوبی به دست آورد و سبب شد تا دو کتاب دیگر هیگینز با نام‌های فرار به آتن(1979) و زمرد سبز(1981) به فیلم برگردانده شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
643
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amirezati
amirezati
1398/12/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرود عقاب‌ ها

تعداد دیدگاه‌ها:
3
وبرست اشتاینر، فرمانده یک گروه چترباز آلمانی، در ماموریتی پنهانی به انگلیس فرستاده می شود تا وینستون چرچیل را ربوده و به برلین ببرند...
فیلم اثر هم در قبل از انقلاب دوبله شده
ممنون از آپلود این رمان جذاب، ادامه این داستان بنام پرواز عقاب هم جالبه. در صورت امکان ادامه اش رو هم در سایت قرار بدین.:x:x:x
فرود عقاب‌ ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک