ضحاک در چشم انداز یک تعبیر
باسلام
نام نویسنده بروی کتاب اشکان آویشن است
اما در توضیحات کتاب، فرهنگ رازی نوشته شده است
لطفا اصلاح گردد
اسپانیای اسلامی
هوالحق
"جهاد اسلامی هیچگاه یک پدیده دینی نبوده بلکه حداقل بخشی از آن یک وسیله سیاسی بود."
جمله فوق دارای تفسیری میباشد.بایددیدکه درمتن اصلی چه کلمه ای بکاررفته است آیا کلمه ای که معادل فارسی آن هیچگاه است ویا همواره
بین کلمه هیچگاه و همو
تاریخ بیهقی - جلد 1
با سلام
بسیار مشعوف شدم از خواندن مطالب عالمانه دوستان.جزومعدود نظراتی بود که خاصه در خصوص یک کتاب نوشته شده بود ومباحث علمی و نظری دقیقی بیان شده بود وفقط به خود کتاب و مطالب آن با دید علمی از ازروی آگاهی وبدونه هیچ غرضی پرداخته شده است.
سه سنگیاد باستانی
با سلام وادب
بنده محقق تاریخ و باستان شناسی هستم.کتاب را نخوانده ام و لذا در مورد محتوای آن نظری نمیدم
لیکن در خصوص محتوای کلی کتاب که ازاسم آن انتظار داریم باشد همانا ساختارشناسی ریشه زبان ترکی است
زبان ترکی قطعا از زبانهای قدیمی است و
دلاوران عرب
باسلام
دوستان بنده محقق تاریخ و باستان شناسی هستم
کتاب ومقاله هم دارم و.........این را گفتم تا آن دوستانی که دنبال کتاب و مقاله هستند بدانند والااین کاسه و کوزها اگرفی الواقع در آن متاعی نباشدبه مفت نمی ارزد
متاع آن تامل و تفکر و تعقل اس
رضا شاه
جنگ هفتاد ودوملت همه را عذر بنه
چو نندیدند حقیقت ره افسانه زدند
مارابه رخت و چوب شبانی فریفته اند
این گرگ سالهاست که با گله آشناست
آن پارساکه ده خرد و ملک رهزن است
آپادشاه که مال رعیت خورد گداست
روح لسان الغیب و بانو پروین اعتصامی
مقاصد الفلاسفه
باسلام جناب ارسطو
ممنونم از نوشتارتان.دقیقامنهم به جناب امین همین صحبت شمارابیان کردم که بحث ونقدعلمی با بحث جدلی بسیارمتفاوت است ورعایت شئوونات ادبی و گفتاری لازم است
درراستای گفته شما داستانی از غزالی برایتان نقل میکنم:
نقل است غزالی د
مقاصد الفلاسفه
باسلام جناب امین
ممنون از جوابتان و باز هم این پاسختان هم بسان پاسخ قبلیتان همانطور که بیان کردم :
احسن به طرزجواب دادنتان .ازشیوه بیانتان مقداراطلاعات شما و طرزتفکرتان برای اهل تفکر و تعقل کاملا مشخص است لذا خود جواب خودرامدهید ونیاز به
مقاصد الفلاسفه
باسلام جناب امین
احسن به طرزجواب دادنتان .ازشیوه بیانتان مقداراطلاعات شما و طرزتفکرتان برای اهل تفکر و تعقل کاملا مشخص است لذا خود جواب خودرامدهید ونیاز به پاسخ بنده نیست
زیرانوشته شمادرحیطه مباحث جدلی است با اندک اطلاعات نه حیطه گفتگوهای
مقاصد الفلاسفه
جناب ارسطو باسلام
دیانت به معنای کلی آن همانا اعتقاد به خداباشد برپایه شناخت هستی و جهان به معنی عام و غایت فلسفه هم شناخت هستی و مسایل آن است پس دین و فلسفه در هم تنیده اند و اختلافات آنها در ظاهر به
فرعیات منتج میشودوخداوند دیانتش را ب