رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اطاقی به شکل L
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 12 رای
نویسنده:
مترجم:
مینا بحرینی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 12 رای
✔️ در ابتدای کتاب می خوانیم:
در واقع آن اتاق چیزی نداشت که گفتنی باشد فقط یک سقف رویش بود و دری داشت که از داخل قفل می شد در آنزمان من فقط به همین توجه داشتم و بس حتی به جرئیات و اشیای کاملا کهنه و از بین رفته اش هم توجهی نکردم و شاید چونخود غرق درغم و نومیدی بودم از پستی جنس و فرسودگی آن ها دلتنگ نگشتم چمدانم را روی تختخواب انداختم و اشیای مختصرم را بیرون آوردم و در یکی از کشوهای کمد سه پایه گذاشتم کار دیگری نداشتم که انجام دهم روی صندلی نشستم و از پنجره به بیرون خیره شدم.
روز گرفته ای بود، درست مثل حال من و شیشه های کثیف آن را گرفته تر جلوه میداد. کمی بیش به خاطر سپردم که روز بعد یک شیشه پاک کن بخرم و سراسرش را تمیز کنم. بعد فکر کردم به چه درد می خورد؟ کسی که به اینجا نخواهد آمد تا آن را ببیند. احساس نوعی خلاء می کردم. نمی دانم چه بود؟ شاید از گرسنگی بود. به این ترتیب پس از یک هفته برای اولین بار میل به غذا داشتم. به چند نوع خوراکی فکر کردم، ولی هیچکدام به اندازه قهوه چنگی به دلم نزد. تقریبا یک هفته بود که جز قهوه چیزی نخورده بودم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1398/09/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اطاقی به شکل L

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اطاقی به شکل L
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک