رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
هنر گفت و گو
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 9 رای
نویسنده:
مترجم:
لیلا رضیئی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 9 رای
در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است:
«از مانع خجالت و کمرویی عبور کنید، بهتر حرف بزنید و از آن مهم‌تر با اشخاص بیشتری مصاحبت و گفت و گو کنید. کتاب ساده ای که می‌خوانید راهنمایی است تا به کمک آن بتوانید به کمک هر کسی، در هر نقطه ای، درهای صحبت و گفتگو را بگشایید. با خواندن این کتاب می‌توانید: سبک صحبت خود را شناسایی کنید. با مردم سایر کشورها و فرهنگ‌ها حرف بزنید. از تلفن همراه به طرز موثر تری استفاده کنید. بر مهارت‌های گفتگو خود بیافزایید.»

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:
«ارتباط میان فردی، فرآیندی است که در آن اطلاعات، مفاهیم و احساسات را با پیامهای کلامی و غیرکلامی با دیگران در میان می‌گذاریم. این ارتباطات نماد و نشانه هویت و کمال انسان است. ارتباطات موثر، موجب کیفیت روابط و در مقابل ارتباطات غیرموثر مانع شکوفایی و تخریب روابط می‌شود. کسانی که پیوندها و روابط اجتماعی استواری ندارند دو تا سه برابر بیشتر در معرض مرگ زودهنگام بوده و مشکلاتی از قبیل بیماری‌های قلبی، افسردگی، اضطراب، خستگی، نارضایتی شغلی، فشار روانی و مسایل خانوادگی از پیامدهای فقدان ارتباط موثر است.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1398/07/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هنر گفت و گو

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هنر گفت و گو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک