رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آرامش و توانگری
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
از متن کتاب:
ذهن نیمه هوشیار دارای رابطه نامرئی با کائنات است. در واقع فکر ما پوشه ای است که به ذهن نیمه هوشیار می دهیم و ذهن نیمه هوشیار این پوشه را از ما دریافت می کند و از محتویات آن باخبر می شود و به کائنات دستور می دهد و کائنات شرایط لازم مربوط به پوشه شما را به سوی شما فراهم می نماید. به عنوان مثال اگر خود را انسانی با ارزش بدانید، ذهن نیمه هوشیار با ارزش بودن شما را به کائنات اعلام می دارد و کائنات هم شرایط که با ارزش بودن شما را تایید می کند برای شما فراهم می سازد و یا بالعکس.
ذهن نیمه هوشیار مسائلی را که دارای هیجانات شدید باشد برای مدتی طولانی در خود نگه می دارد حتی اگر آن مسئله زودگذر و بدون تکرار باشد. به عنوان مثال اگر شما از خاطرات دوران چهار سالگی شخصی بپرسید ممکن است چیزی را به یاد نداشته باشد اما اگر در چهار سالگی خانه همسایه دچار آتش سوزی شده باشد یادش می آید چون آن حادثه دارای هیجان شدید و وحشت فراوان بوده است. ذهن نیمه هوشیار مرزی بین تخیل و واقعیت قائل نیست...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1398/03/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آرامش و توانگری

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آرامش و توانگری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک