رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جنگ جهانی دوم
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 33 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 33 رای
از مقدمه کتاب:
نگارش این کتاب بیش از سی سال به درازا کشید. در زمان جنگ در آکسفورد و شهرهای دیگر جلسات نفسیر ماهیانه تشکیل می دادم، حوادث ماه پیشین را ارزیابی و گهگاه رویدادهای احتمالی آینده را پیش بینی می کردم. در پایان جنگ، تاریخ جنگ را در یک رشته سخنرانی های رادیویی در بخش دانمارکی بی.بی.سی خلاصه کردم، سخنرانی هایی که بی تردید از میان رفتند و جبران آنها کاری بود ناشدنی. از آنگاه به دانشم افزودم و به فهم خویش عمق بخشیدم. امروزه به این فکر افتاده ام که من برای خوانندگانم گفتنی های سودمندی دارم.
سی سالی که از جنگ می گذرد تقریبا زمان مناسبی است تا با استقلال نظر به جنگ جهانی دوم نظاره کنم. چنانکه استقبال فراوان از کتابهای جنگی نشان می دهد، دلبستگی به آن همچنان نیرومند است و ما چندان از آن فاصله گرفته ایم که پاره ای از توهمات و هیجانات همروزگار را وانهیم. من در مقام پارتیزانی وابسته به هیچ گروه یا کشور قلم به دست نگرفته ام گرچه بر حسب اتفاق فکر می کنم که کشورم در جناح حق می جنگید، و جا که در باب موضوعات بحث برانگیز به داوری می پردازم، پس از بررسیِ دقیق همه شواهد موجود است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1398/04/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنگ جهانی دوم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جنگ جهانی دوم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک