رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تحقیقی پیرامون آزاداندیشی و مردم گرائی در ایران

تحقیقی پیرامون آزاداندیشی و مردم گرائی در ایران
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 101 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 101 رای
پژوهشی تاریخی در باب آزاد اندیشی و مردم گرایی در ایران که فرهنگ بشری و علمی را در میان ایرانیان بررسی کرده و رفتار بزرگان ایرانی و مردم را در جنبه های مختلف زندگی اجتماعی و سیاسی از جمله رفتار با اسیران، تشکیل حکومت های گوناگون، جنبش ها، قیام ها و نهضت های شکل گرفته و … مورد بحث قرار داده و با نمایاندن چهره و حوادث تاریخی گوناگون، رموز والای انسانی را بیان و راهی به سوی تکامل معنوی گشوده است.
همانطور که در ورقهای کتاب حاضر آشکارا ملاحظه می فرمائید، یکی از خصایص ممتاز دانشمندان و اندیشه مندان راستین ایرانی آزاد اندیشی و مردم گرایی است که نماینده وسعت نظر بی انتها و رهائی یافتن از قیود دست و پاگیر محدود مربوط به قبیله و گروه و نژاد و شهر و قوم ومملکت ومکتب و توقف نکردن آنان در مراحل مختلف زندگی فریبنده مادی میباشد.
این خصیصه ارزنده و آموزنده جهانی که راهنمای سعادت بشری و شیوه راستین رسیدن به مدارج عالی کمال معنوی است بدون مطالعه و تفحص و تعمق وسیع و همه جانبه و همچنین تامل و تهذیب و کوشش و جهش فکری و عملی بی وقفه و بی غرضانه و خالی از تعصب امکان پذیر نیست. سالک این راه و روش والای انسانی در صورت واجد بودن شرایط مورد بحث در بالا باید بعد از طی مراحل مختلف زندگی و گذشتن از تنگناهای وادی خودفنائی برای نیل به آزاداندیشی همگانی و رفاه عمومی و بقای محیط ایده آل جهانی، به این رتبت نائل گردد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1389/01/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تحقیقی پیرامون آزاداندیشی و مردم گرائی در ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
1
تحقیقی پیرامون آزاداندیشی و مردم گرائی در ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک