رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
میراث فلسفی ما
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
گردآورنده: فاطمه گوارایی

ميراث‌ فلسفي‌ ما جستجويي‌ در چرايي‌ عقب‌ماندگي‌ و بحران‌ فرهنگي‌ سرزمينهاي‌ اسلامي‌ و تلاشي‌ در يافتن‌ پاسخ‌ براي‌ عللي‌ است‌ كه‌ در اين‌ جستجو بدان‌ دست‌ يافته‌ است‌.اين‌ جستجو و تلاش‌ در دل‌ ميراثي‌ صورت‌ پذيرفته‌ كه‌ براي‌ بخش‌ وسيعي‌ از مردم‌ منطقه‌ خاورميانه‌ مشترك‌ است‌؛ ميراثي‌ كه‌ در صورت‌ بازخواني‌ مستمر مي‌تواند پشتوانه‌ تغيير و تحولات‌ بنيادين‌ قرار گيرد و در بازسازي‌ هويت‌ مردمان‌ اين‌ خطه‌، راهي‌ به‌ سوي‌ پيشرفت‌ بگشايد.
ميراث‌ فلسفي‌ ما با مقالاتي‌ كه‌ حاصل‌ نگارش‌ و ترجمة‌ برخي‌ نوشته‌هاي‌ حسن‌ حنفي‌ نويسنده‌ و منتقد برجستة‌ جهان‌ عرب‌ مي‌باشد، بر آن‌ است‌ تا به‌ چالش‌ نظري‌اي‌ كه‌ جامعه‌ در حال‌ گذار ما با آن‌ مواجه‌ است‌، مدد رساند. ترجمة‌ مقالات‌ اين‌ كتاب‌ شامل‌ آثاري‌ از حسن‌ حنفي‌ به‌ شرح‌ زير است‌: ميراث‌ فلسفي‌ ما ترجمه‌ رضا شيرازي‌، از مذهب‌ هدفي‌ به‌ سوي‌ انسان‌گرايي‌ اسلامي‌؛ ترجمه‌ مهدي‌ ناصر؛ اعراب‌ و ايران‌ و پسابنيادگرايي‌، ترجمه‌هايي‌ از علي‌ سردار و مقالاتي‌ ديگر شامل‌ عرفان‌ و پلوراليسم‌ نوشته‌ محمدرضا درويش‌، ريشه‌هاي‌ ستم‌ مضاعف‌ بر زنان‌ در جوامع‌ مسلمان‌ از مهدي‌ ناصر و پيام‌ عيسي‌ مسيح‌ از دكتر پاچاجي‌ ترجمه‌ رضا شيرازي‌ مي‌باشد.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1398/03/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی میراث فلسفی ما

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
میراث فلسفی ما
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک