رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

جبر سال اول آموزش متوسطه عمومی 1362

جبر سال اول آموزش متوسطه عمومی 1362
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 30 رای
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 30 رای
جبر سال اول آموزش متوسطه عمومی
علوم تجربی و ریاضی
مولف ابوالقاسم قربانی
سال انتشار 1362
بنابر پیشنهاد دفتر تحقیقات و برنامه ریزی ، این کتاب در سال تحصیلی ۶۱ - ۶۰ در گروه تحقیق ریاضی دانشگاه شیراز و با همکاری دبیران آموزش و پرورش شیراز مورد بررسی و تصحیح قرار گرفته است .
حقوق مادی این اثر متعلق به وزارت آموزش و پرورش است
صفحه پرداز
ہ پروین صدر با خسرو مدیریان
چاپ از: چاپ و نشر کتاب های درسی
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khosro1952
khosro1952
1397/12/01
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جبر سال اول آموزش متوسطه عمومی 1362

تعداد دیدگاه‌ها:
8
با سلام کتاب دانلود نشد، پولی هست مگه؟
بسیار عالی برای این کتاب بسیار گشتم و اینجا یافتم
[quote='nnn2020']هیچ فکر نمیکردم یک روزی دنبال کتاب های درسی سال های مدرسه ام بیفتم. علتش بسیار اسفناک است. من دیپلم سال 73 هستم. پسرم الان کلاس 11 هست . مباحث دروس نظام جدید بقدری آشفته تنظیم شده است که بچه ها اول و آخرش یک مبحث را به طور کامل یاد نمیگرن. و حتی تا سال آخر کاربرد عملی مباحث را درک نمیکنن. از پارسال هم نور علی نور شده و مبحث انتگرال حذف شده.
من دنبال کتابهای ریاضی زمان خودم بودم تا به پسرم آموزش بدم. متاسفانه از هیچ جا کاملش را پیدا نمیکنم. ظاهرا اینجا هم باید هزینه بدم.[/quote]
دوست گرامی : من ارسال کننده این کتاب بوده ام و فکر می کنم اکثر کتاب های درسی دوران تحصیلی شما در همین بخش پیدا بشه. اگر همین بخش کتاب های درسی قدیمی را بررسی کنید انها را خواهید یافت. ولی منظور شما رو از اینکه باید هزینه بدهید را نمی فهمم. این کتاب ها را رایگان در اختیار سایت کتابناک قرار داده ام تا اینجائی هم که می بینم لینک دانلود کتاب ها هم موجود است مگر اینکه یکی از اعضای سود جوی این سایت انها را در بخش کتابهای فروشی قرار داده باشد اگر چنین است ممنون میشم به من اطلاع دهید
هیچ فکر نمیکردم یک روزی دنبال کتاب های درسی سال های مدرسه ام بیفتم. علتش بسیار اسفناک است. من دیپلم سال 73 هستم. پسرم الان کلاس 11 هست . مباحث دروس نظام جدید بقدری آشفته تنظیم شده است که بچه ها اول و آخرش یک مبحث را به طور کامل یاد نمیگرن. و حتی تا سال آخر کاربرد عملی مباحث را درک نمیکنن. از پارسال هم نور علی نور شده و مبحث انتگرال حذف شده.
من دنبال کتابهای ریاضی زمان خودم بودم تا به پسرم آموزش بدم. متاسفانه از هیچ جا کاملش را پیدا نمیکنم. ظاهرا اینجا هم باید هزینه بدم.
یه معما داخل این کتاب هست که 10 تومنه چطو شد کی جوابش میدونه
خاطرات سال 70 برام زنده شد. اون سال، اول دبیرستان بودم. دبیرهای ضعیف و دبیرستان فوق العاده نامنظم شهدای انقلاب کرج. انگار همین دیروز بود.
واقغا دلم به حال خودم سوخت
تو سالهایی که این کتاب ها تدریس می شد نه پدر و مادر ها تحصیلاتشون بالا بود و نه کلاس های کنکور و تقویتی باب روز بود
بچه ها باید به هر ترتیبی بود خودشون این درس ها رو میخوندند الان با این همه امکانات بهتر و کتاب تنظیم شده و رنگی و خوش چاپ واقعا تدریس این مباحث برای بچه های پایه نهم که هم ارز سال اول دبیرستان قدیم هستند کار سختیه ، در عجبم ما بیچاره ها چطوری این کتابو در کنار کتاب هندسه و ریاضیات جدید می خوندیم و دم بر نمی آوردیم
بنام خدا
تشکر و ممنون. دست شما درد نکند پاینده باشید
جبر سال اول آموزش متوسطه عمومی 1362
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک