رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
حافظه درخشان به روش تونی بازان
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 15 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 15 رای
حافظه خود را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خوب یا بد؟ آیا نگران به خاطر آوردن مطالب در محیط کار یا سر جلسه‌ی امتحان هستید؟ دوست دارید هر چیزی را که دوست دارید به خاطر بیاورید؟ نکته جالب توجه اینجاست که به صورت طبیعی، چیزی به نام حافظه ضعیف وجود ندارد. همه ما چیزهایی را به یاد می‌آوریم که اراده می کنیم. در این کتاب کوچک، تونی بازان سعی دارد با تکنیک‌های ساده اما کارآمد، حافظه ما را تقویت کند و مشکلات مربوط به حافظه را بر طرف سازد.
این کتاب سعی دارد روش ها و راهکارهایی را ارائه نماید تا بتوانید به کمک آنها حافظه خود را بیش از پیش تقویت کنید و دیگر مشکلی در به خاطر آوردن مطالب مختلف نداشته باشید.
این کتاب برای کسانی نوشته شده که مشغله کاری زیاد و وقت کمی دارند و در عین حال علاقمند به پیگیری راه های افزایش قدرت حافظه نیز می باشند.
نکته جالب توجه این است که ابدا چیزی به اسم حافظه ضعیف وجود ندارد. این کار در اختیار خود فرد است که مطالب زیادی را به خوبی به حافظه بسپارد و آنها با به خوبی به یاد بیاورد یا نه...

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: مغز شگفت انگیز انسان
فصل دوم: حافظه تمام عیار
فصل سوم: اصول اساسی حافظه
فصل چهارم: بازگشایی حافظه با لغات و تصاویر کلیدی
فصل پنجم: پنج روش تقویت حافظه
فصل ششم: حافظه خود را بشناسید
فصل هفتم: قدرت حافظه خود را مضاعف کنید
جمع بندی
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1397/10/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حافظه درخشان به روش تونی بازان

تعداد دیدگاه‌ها:
1
حافظه درخشان به روش تونی بازان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک