رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

پنهانکاری و دموکراسی: رئیس سازمان سیاه در زمان کارتر

پنهانکاری و دموکراسی: رئیس سازمان سیاه در زمان کارتر
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 22 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 22 رای
تاکنون کارمندان رده‌های مختلف سازمان «سیا » خاطرات خود را منتشر کرده‌اند، ولی رؤسای این سازمان راجع به خاطرات دوران ریاست خود کمتر دست به قلم برده بودند. تا آنکه استانسفیلدترنر رئیس سازمان سیا در زمان ریاست جمهوری جیمی‌کارتر این سد را شکست و اقدام به انتشار کتابی کرد که علاوه بر جنبه منحصر بفرد بودنش در ادبیات سیاسی جهان، بسیاری از موارد نادانسته در باب «سیا» را نیز افشاء می‌کند. و به طور کلی سیا را از زاویه‌ای در معرض دید می‌گذارد که تاکنون کمتر کسی به آن دسترسی داشته است.
خاطرات ترنر از آن‌رو برای پژوهشگران حائز اهمیت است که دوران ریاست او بر «سیا» مقارن است با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، که سیا نتوانست این رویداد عظیم را پیش‌بینی یا از وقوع آن پیشگیری کند. ترنر خود در خاطراتش به این ناتوانی اعتراف می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1397/08/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پنهانکاری و دموکراسی: رئیس سازمان سیاه در زمان کارتر

تعداد دیدگاه‌ها:
1
خود شاه در کتاب پاسخ به تاریخ می گوید سیا و آمریکا و بریتانیا و دستگاه های اطلاعاتی آن عامل سقوط من بودند. ما که پس از چند سال مطالعه تاریخ بصورت مستمر ، دقیقاً نفهمیدیم این سازمان ها چه نقشی داشتند. ولله اعلم
پنهانکاری و دموکراسی: رئیس سازمان سیاه در زمان کارتر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک