رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

جنگ اکتبر 1973: جنگ اعراب و اسرائیل

جنگ اکتبر 1973: جنگ اعراب و اسرائیل
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 18 رای
جنگ اکتبر 1973 در میان جنگهای اعراب و اسرائیل نقطه عطف مهمی به شمار می آید، نشان داد، چنانچه نقشه ای فراگیر به خوبی طراحی و اجرا شود، شکست دادن ارتش اسرائیل آن هم تنها با تکیه بر تدبیر، ایمان و شجاعت نیروهای خودی امکان پذیر است. در جنگهای پیشین نتیجه نبرد از پیش معلوم بود؛ زیرا دشمن با استفاده از ضعف ساماندهی و برنامه ریزی نامطلوب اعراب، به آسانی می توانست ارتشهای عرب را شکست دهد. صحت این تفاوت در جنگ ژوئن 1967 به طور آشکاری به اثبات رسید، به طوری که رسانه های تبلیغاتی صهیونیستی و غربی، ارتش اسرائیل را "ارتش شکست ناپذیر" لقب دادند. جنگ اکتبر 1973 بر آن لقب دروغین خط بطلان کشید.
کتاب حاضر که توسط رئیس ستاد نیروهای مسلح مصر در هنگام جنگ اکتبر 1973 نگاشته شده است، جنبه های مختلف موضوع جنگ اکتبر را بررسی می کند، نظیر: تمرین ها و آماده سازی رسته های مختلف نیروهای مسلح مصر، موانع سر راه عملیات و چگونگی برطرف کردن آنها، طراحی و اجرای نقشه های عملیاتی، رخنه دشمن از منطقه دفر سوار و شیوه برخورد با آن.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/02/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنگ اکتبر 1973: جنگ اعراب و اسرائیل

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جنگ اکتبر 1973: جنگ اعراب و اسرائیل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک