رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بحران های دولت خاتمی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 23 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 23 رای
از متن کتاب:
اگر بحرانهای مهم را در دوران این دولت در نظر بگیریم، به طور متوسط هر 9 روز دولت با یک بحران روبرو بوده است. این در حالی است که با عوامل برهم زننده امنیت نه تنها برخورد نمی شود، بلکه مورد تشویق هم قرار می گیرند. مصالح و منافع ملی و کشور از اینگونه روشها زیان می بیند و دشمنی هایی که از ناحیه آنها ایجاد می شود به آسانی قابل جبران نیست. مگر می شود در جامعه ای که قانون و نظام حاکم است، کسانی اسلام و نظام را زیر سوال ببرند و کسانی باشند که مصونیت آهنین داشته باشند و هرجا اجتماع قانونی هست را با هر روش و شیوه غلط و توهین آمیزی برهم زنند...

فهرست مطالب:
فصل اول: در آستانه انتخاب خاتمی
فصل دوم: دولت نوپا، چالشهای دیرپا
فصل سوم: حذف مردان خاتمی
فصل چهارم: (ضمیمه) روزشمار بحرانها
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/01/31
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بحران های دولت خاتمی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
به گفته خاتمی هر 15 روز یک بار برای دولت او بحران ایجاد کردن تا جلوی اصلاحات را بگیرند
در جریان انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ خاتمی و ناطق نوری که مردم برای انتخاب رییس جمهور جدید پای صندوقهای رای رفته بودند، مقام معظم رهبری پس از انداختن رای خود به صندوق جمله ای بر زبان آوردند هیچ کس برای من آقای هاشمی نمی شود.
اما در زمان دولت هاشمی اکبر هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال ۱۳۷۱ خود ادعا کرده که در این سال تورم و بیکاری، از صدر مشکلات جامعه پایین کشیده شده و این در حالی است که آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد پس از آن، رکورد تورم قرن هم زده شده است.
نگاهی به آمارهای رسمی بانک مرکزی نشان می‌دهد که در سال‌های دولت هاشمی رفسنجانی تورم یکی از معضلات اصلی کشور بوده است که به‌نحوی‌که در سال 1374 تورم 49.4 درصدی برای کشور ثبت‌شده است و در سال 1371 نیز تورم کشور 24.4 درصد بوده و در سال 1373 نیز تورم کشور رسماً 35.2 درصد بوده است.
بحران های دولت خاتمی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک