رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فلسفه چامسکی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 24 رای
هدف این مجموعه آشنا کردن خوانندگان با مهمترین فیلسوفان و مسائل فلسفی از آغاز تا امروز است و مهم تر و فراتر از آن ترغیب خوانندگان به تفکر فلسفی. این کتاب ها می خواهند شوق خواندن،فکر کردن و آموختن را برانگیزند و هراسی را که خوانندگان معمولا از «فلسفه » دارند برطرف کنند و نشان دهند «فلسفه» آنگونه که تاکنون به ما القا شده است دانشی انتزاعی و تجریدی نیست که فقط به کار پر ابهت کردن کلام ومرعوب کردن مخاطبین بیاید،بلکه دانشی است که به کار زندگی و پاسخ دادن به اساسی ترین سوالات بشری می آید.
در نظام دموکراتیک توهمات لازم را نمی توان به مردم حقنه کرد و برای فرو کردن آن ها در کله مردم باید به راه هایی ظریف تر متوسل شد. حکومت توتالیتر ممکن است به مراتب نازل وفاداری مردم به حقایق مقتضی رضایت دهد. فقط کافی است که مردم اطاعت کنند و اینکه در کله شان چه می گذرد در درجه دوم اهمیت قرار دارد ولی در نظام سیاسی دموکراتیک همواره خطر تبدیل شدن تفکرات مستقل به اقدام سیاسی وجود دارد و بنابراین تهدید را باید در نطفه خفه کرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1397/02/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فلسفه چامسکی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
ریشه هر جنایت و زشتی و گناه و پلیدی را اگر واکاوی کنید ، فقط و فقط به یک واژه می رسید : سانسور . . . . (( البته من قبول دارم که سانسور در برخی مواقع ، حتی واجب است ، مانند موارد : تشویق به خشونت و ترور یا ترویج نژادپرستی و یا کلمات زشت و رکیک یا مضامینی که خلاف عفت عمومی و تبلیغ مسائل جنسی است )) ولی از ناظر محترم سایت ، انتظار دارم اندکی به وجدان خود مراجعه نمایند و اینگونه هر نقطه نظر ساده و بر حق را سانسور نفرمایند زیرا در گناه تمام ندانم کاری ها و جنایات بعدی که معلول سانسور است شریک می شوند اگر به خدا و معاد و قیامت اعتقادی هست . . . من چه گفته بودم که سانسور شد ؟ گفتم این آقای چامسکی حد اقل این آزادی را دارد که هر چه می خواهد به همان نظامی که در آن زندگی می کند فحش می دهد و کسی کرای به کار او ندارد ( بر خلاف شما که تاب تحمل کوچکترین انتقاد بر حقی را ندارید ) آن وقت آنها بدند و شما خوبید ؟ فاین تذهبون ؟ من می دانم که این نظر نیز حذف می شود ولی آنرا صرفا جهت اطلاع وجدان ناظر نوشتم . . . البته اگر همچنان در این کشور ، وجدانی وجود داشته باشد . ..
فلسفه چامسکی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک