رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اصول درمان و مراقبت زخم ها
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 7 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 7 رای
از پیشگفتار کتاب:
در میان دانش ها شاید تغییرات علم پزشکی شگرفتر از بقیه علوم باشد و با هر تحقیق جدید به نوعی انقلابی مجدد در این رشته به وجود می آید و نیازمند نوعی رویکرد جدید نسبت به کشفیات جدید می باشد.
جراحی و ترمیم زخم در دو دهه گذشته شاهد تحقیقات متعدد و یافته های بالینی زیادی بوده که در ترمیم زخم و کاهش هزینه های بیمارستانی بسیار موثر بوده است ولی فی الواقع این تغییرات عملا در کشور ما زیاد بارز نبوده و یا زیاد مورد توجه قرار نگرفته است. از طرفی منابع فارسی در رابطه با درمان و مراقبت از زخم کم بوده و کوشش مناسبی صورت نگرفته است لذا تلاشی جهت پر کردن این خلاء حتی با بضاعت علمی ناچیز اینجانب شایسته به نظر می رسید. مطمئنم که این کتاب بی نقص نبوده و بسیار خرسند خواهم شد اگر ارباب علم نقطه نظرات خود را به اینجانب عودت دهند...
اطلاعات این كتاب كه با تصاویری چند همراه شده مربوط است به:
آناتومی و فیزیولوژی پوست، ترمیم زخم، ارزیابی (روش‌های اندازه‌گیری وضعیت زخم و بهبود آن)، زخم‌های شریانی، زخم وریدی، زخم‌های پای دیابتی، زخم بستر، كلیات و اصول درمان زخم، عفونت زخم، دبریدمان، تنظیم مولكولی التیام زخم، و انواع پانسمان‌ها.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/04/22
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصول درمان و مراقبت زخم ها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اصول درمان و مراقبت زخم ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک