رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تیمسار شاهنشاهی در خدمت کا.گ.ب
امتیاز دهید
5 / 4
با 35 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 35 رای
از قرن هفدهم میلادی که پای نمایندگان سیاسی پرتغال، اسپانیا، انگلستان، روسیه، هلند و فرانسه به ایران باز شد، این کشور پیوسته صحنه‌ی جاسوسی‌های بزرگ و مهیج و خطرناک بر ضد منافع ایرانی و ملت ایران بوده است. انگلیسی‌ها از همان قرن 17 میلادی و روس‌ها از آغاز قرن نوزدهم در ایران فعالیت جاسوسی گسترده و عمیق داشته‌اند. به خصوص در سال‌های بحران نفت از 1329 تا 1332 ایران برخوردگاه جاسوسان غرب و شوروی بوده است. با کودتای 1332 و سرنگون کردن دولت دکتر مصدق توسط عمال آمریکا و انگلیس، برای مدتی به نفوذ گسترده‌ی عوامل شوروی در ایران پایان داده شد. در طی سال‌‌های 1332 تا 1357 سازمان‌های جاسوسی مختلف از جمله کا. گ. ب در ایران فعالیت می‌کردند و در کسب اطلاعات کوشا بودند. مهم‌ترین موفقیت کا. گ. ب بازیافتن مجدد یک افسر گمنام ارتش ایران به نام سرهنگ دوم احمد مقربی بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1396/08/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تیمسار شاهنشاهی در خدمت کا.گ.ب

تعداد دیدگاه‌ها:
5
واقعا متأسفم برای یک عده که هنوز،حرف زدن هم بلد نیستند و نمی فهمند که انتقاد از شخص با فحّاشی و عقده گشایی و ترور شخصیّت متفاوت است.
موضوع این کتاب می توانست بر پایه اسناد ساواک نهایتاً در حجم سیصد تا چهارصد صفحه باشد. برخی جاها برای طولانی شدن کتاب اطلاعات غلطی از سلاح ها و هواپیماهای ایرانی داده شده است. هواپیمای میگ 29 روسی تا جایی که بنده اطلاع دارم بعد از پیروزی انقلاب وارد سازمان رزم شوروی سابق شد و ... در مجموع به هدر دادن کاغذ برای طولانی کردن و رمان واره کردن بدون محتوای موضوع کتاب و دادن اطلاعات نادرست ارزش این کتاب را بسیار پایین آورده است.
لیست کتاب های مورد تنفرمون خیلی وقت بود آپدیت نشده بود! مرسی.
‫خسرو معتضد ونوشته هایش دروغ ،ریا وتاریخ سازی است ،قابلیت وقت گذاشتن وخواندن ندارد دررژیم سابق مجیز شاه را می گفت وهم اینک ارباب عوض کرده درنوشته های تاریخیش تاریخ ،افسانه وتخیلات سادیستی ومازوخیستی خود راگنجانده که ازجای جای کتاب می شود فاکن آورد حیف ازوقت گرانقیمت که صرف خواندن اینگونه خزعبلات شودو...
تیمسار شاهنشاهی در خدمت کا.گ.ب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک